فرمانده سپاه خارگ گفت: ورزش عامل نشاط و پویایی و بالا بردن بهره‌وری سازمانی و شخصی افراد است.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۴۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره خارگ، عبدالکریم دانش‌آموز در آیین اختتامیه مسابقات ورزشی این جزیره در سالن شهید آباش ضمن تقدیر از زحمات کلیه دست‌اندرکاران این مسابقات، طی سخنانی شهیدان را الگوی همه اقشار جامعه دانست و اظهار کرد: برابر آموزه‌های اسلام، دوری از تنبلی و تن‌پروری و عادت دادن خود به کار سازنده از روی فکر و برنامه به نوعی دفاع مقدس امروز ماست زیرا شهداء و رزمندگان عزیز ما حتی در سخت‌ترین شرایط جنگ، خمودی و بی‌حالی را خسته می‌کردند و از کاهلی و کم‌کاری به دور بودند .

دانش‌آموز ورزش را عامل نشاط و پویایی و بالا بردن بهره‌وری سازمانی و شخصی افراد دانست و گفت: محافظت از سلامتی از طریق ورزش و رعایت نکات بهداشتی را منطبق بر اندیشه‌های آیین آسمانی اسلام است.

قبل از مراسم اختتامیه تیم فوتسال پایگاه محمدرسول االله(ص) با برتری بر تیم سپاه حفاظت فرودگاه به مقام نخست این رقابت‌ها دست یافت و تیم پایانه نفتی نیز مقام سوم را از آن خود کرد .

گفتنی است در مراسمی مشابه در سالن ورزشی شرکت نفت فلات قاره نیز اختتامیه مسابقات ورزشی این شرکت که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، انجام گردید و از تیم‌ها و نفرات برتر تجلیل شد .

انتهای پیام/66009

ارسال نظرات
پر بیننده ها