خبرهای داغ:
معاون آموزش ابتدایی استان قزوین:

باید سطح دانش و مهارت حرفه ای معلمان را ارتقاء بدهند

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین گفت: گروه های آموزشی در یک نگاه کلی باید تسهیل کننده فرایند یادگیری باشند و بتواند سطح دانش و مهارت حرفه ای معلمان را ارتقاء بدهند.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۴۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین ،کارگاه آموزشی با موضوع بازدید مؤثر با حضور 60  نفر سرگروه آموزشی ابتدایی استان در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در کارگاه آموزشی سرگروه های آموزشی دوره ابتدایی ضمن اشاره به آغاز سال تحصیلی 95-94 و کیفیت بخشی به آموزش و نیز تسلیت حادثه ناگوار منا گفت: نقش و جایگاه گروه های آموزشی در حوزه آموزش و تدریس، مهم و تأثیرگذار می باشد، نقش گروه های آموزشی، مشروعیت بخشیدن به برنامه های آموزشی، جلب مشارکت معلمان، ایجاد نشاط و انگیزه و استفاده از راهکارها و پیشنهادات می باشد.

وی افزود: جایگاه گروه های آموزشی خیلی حساس و مهم است، گروه های آموزشی نقطه اتصال بین معلمان و کارشناسان اجرایی هستند، ماموریت گروه های آموزشی هم فکری، هم اندیشی و تبادل تجارب مفید آموزشی است که می توانند به عنوان یاری دهنده، هدایتگر و رشد دهنده، نقش آفرینی کند.

معاون آموزش ابتدایی استان بیان کرد: گروه های آموزشی در یک نگاه کلی باید تسهیل کننده فرایند یادگیری باشند و بتواند سطح دانش و مهارت حرفه ای معلمان را ارتقاء بدهند، اگر معلم مهارت داشته باشد می تواند با توجه به مهارت خود در زمینه تولیدات آموزشی و کمک آموزشی نقش آفرینی کند و از آن لذت ببرد.

طاهرخانی تصریح کرد: دانش آموز نیز از مهارت و عملکرد معلم خود لذت خواهد برد، کودکی که از ساختن و عملکرد لذت ببرد فردا کشور را می سازد.

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین ،در ادامه به سیاست ها و برنامه های ابتدایی در سال جدید پرداخت و اضافه کرد: نظارت در آموزش ابتدایی از اولویت خاصی برخوردار است، از طریق نظارت مؤثر و کیفی در مدارس، آموزش فراگیران، روش تدریس معلمان، کیفیت شورای معلمان و ارزشیابی کیفی و توصیفی در مدارس ارتقاء می یابد.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار