خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی هنگ مرزی گزیک در یادواره شهدای روستای آواز:

یادواره شهدا فرصتی برای خودشناسی +تصاویر

جانشین فرماندهی هنگ مرزی گزیک گفت: یادواره‌های شهدا تنها در تجلیل از مقام شهید نیست؛ بلکه فرصتی است تا با سنگ محک شهدا، خودمان را بسنجیم و ببینیم چقدر در مسیر شهدا و امام شهدا در حرکت هستیم.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۲۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ خزیمه جانشین فرماندهی هنگ مرزی گزیک در مراسم یادواره شهدای روستای آواز جناب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یادواره‌های شهدا تنها در تجلیل از مقام شهید نیست؛ بلکه فرصتی است تا با سنگ محک شهدا، خودمان را بسنجیم و ببینیم چقدر در مسیر شهدا و امام شهدا در حرکت هستیم.

وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس افزود: شهدا نماد ایستادگی، غیرت دینی، استقامت در جامعه و ذخایر انقلاب هستند.

خزیمه خاطرنشان کرد: در این یادواره‌های شهداست که فرهنگ شهید و شهادت از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود.

امروز دشمنان انقلاب و نظام به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم و دور کردن آنان از اسلام، انقلاب و آرمان‌های شهدا هستند لذا برای مبارزه با این نقشه شوم باید در راستای تبیین اعتقادات دینی، ارتقای سطح بصیرت و آگاهی بخشی به نسل جوان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کرد.



گفتنی است، به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) گزیک مراسم یادواره شهدای روستای آواز با حضور خدادادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درمیان، خزیمه جانشین فرماندهی هنگ مرزی گزیک و مولوی رحمانی امام جمعه روستای آواز به همراه سایر علمای اهل سنت و اهالی روستا در هفته دفاع مقدس برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها