خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان از اعزام تعداد ۷۸ نفر از مبلغین و مبلغات تاکستان به مدارس این شهرستان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۱۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تاکستان، مرتضی کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان با اعلام این خبر گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری آموزش و پرورش و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، تعداد ۷۸ نفر از مبلغین و مبلغات جهت اقامه نماز جماعت و بیان احکام و مسائل شرعی به مدارس این شهرستان اعزام شدند.

وی با اشاره به اهمیت حضور روحانیون و مبلغین در سطح مدارس خاطرنشان کرد: حضور مبلغین و مبلغات دینی در آموزشگاه ها و مدارس بسیار حائز اهمیت است و این امر موجب توسعه و ترویج آموزه های قرآن کریم و اهل بیت(ع) و تقویت اعتقادات و باورهای دینی در بین دانش آموزان خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی تاکستان تصریح کرد: مبلغین اعزامی به مدارس،علاوه بر برگزاری نماز جماعت و بیان احکام و مسائل شرعی، جلسات گفتمان دینی با موضوعات اخلاقی و اعتقادی و اجتماعی، مراسم میلاد و شهادت ائمه معصومین(ع) و مسابقات قرآنی و فرهنگی را نیز برنامه ریزی و اجرا خواهند کرد.

این مسئول در پایان گفت: تاکنون برای تعداد ۶۱ نفر از مبلغین و ۱۷ نفر از مبلغات این شهرستان حکم تبلیغی اعزام به مدارس صادر شده است

                      

1008/پ10/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها