خبرهای داغ:
دو اثر از صداوسیمای مرکز قزوین به بخش نهایی جشنواره ی بین المللی فیلم رشد و جشنواره ی ملی کودک و نوجوان همدان راه یافتند.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۰۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین فیلم سینمایی «چرکنویس» به تهیه کنندگی عباس تورج فرد، کارگردانی مسعود مهدی و تدوین و صداگذاری مهناز کاشی ها به مدت 50 دقیقه در صداوسیمای مرکز قزوین تولید و موفق شد در جشنواره ی بین المللی فیلم رشد تهران و جشنواره ملی کودک و نوجوان در همدان جزء آثار منتخب برای داوری نهایی قرار گیرد و به بخش نهایی این جشنواره ها راه یابد.

فیلم سینمایی «چرک نویس» داستان یک روز زندگی دانش آموزانی است که بعنوان اولیای مدرسه ی خود ایفای نقش می کنند؛ دراین فیلم ضمن تقویت حس مسئولیت پذیری دانش آموزان ابتکارات آنان در حل مشکلات و موانع پیش رو به تصویر کشیده می شود.

همچنین مستند تلویزیونی «عید خون» روایتی مستند از شکل گیری انقلاب مشروطه در قزوین و مبارزین این نهضت در قزوین است که موفق شد به بخش بین الملل جشنواره ی بین المللی فیلم رشد تهران راه یابد.
این مستند به مدت 47 دقیقه و به تهیه کنندگی حمیدرضا زارع محلاتی، کارگردانی مجتبی محمودی و تدوین ابوالفضل آذربایجانی در صداوسیمای مرکز قزوین تولید شد. 

 

1001/پ10/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها