رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام 35 هزار و 881 مورد بازرسی در شش ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۲۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، رحمان اعرابی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این بازرسی ها به منظور رصد وضعیت بازار کالا و خدمات و به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان سمنان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها در قالب طرح های مختلف صورت گرفته است.

وی افزود: در این بازرسی ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شده است تعداد 2402 مورد پرونده تخلف ثبت شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اذعان داشت: این تخلفات اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه فاکتور و عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق و غیره به ارزش ریالی هشت میلیارد و 609 میلیون و 890 هزار ریال کشف که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: همچنین در اینمدت تعداد 1250 مورد شکایت مردمی به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی (ستاد خبری) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام شده است که توسط بازرسان و کارشناسان این اداره رسیدگی و بررسی شده است.

اعرابی تأکید کرد: هم استانی ها مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوي واحدهاي صنفي، مراتب را با شماره تلفن گويا 124 سامانه ستاد خبري سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها