خبرهای داغ:
به منظور پاسداشت خاطره حماسه سازان سرخ نمایشگاه آثار دفاع مقدس به همت حوزه حیدر کرار سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین برپاشد.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۲۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به همت حوزه حیدرکرار(ع) نمایشگاه دفاع مقدس برگزارشد و پایگاه های ابوالفضلیه و زینبیه در برپایی این نمایشگاه همکاری داشتند.

سید مرتضی بابائی فرمانده حوزه حیدر کرار سپاه ناحیه امام حسن(ع) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: نمایشگاه دفاع مقدس از اولین روز هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع) شروع به کار کرده و همه روزه تا پایان هفته دفاع مقدس از ساعت 19 الی21 میزبان مشتاقان به شهدا می باشد.

وی افزود: مهمترین هدف تشکیل نمایشگاه دفاع مقدس انتقال پیام شهدا به نسل های آینده است.

فرمانده حوزه حیدرکرار(ع) گفت: تجربیات دوران هشت سال دفاع مقدس همانند اعتبار و سرمایه ارزشمندی است که توسط شهدا و رزمندگان برای نسل های آینده به ودیعه گذاشته شده است.

این فرمانده جوان در ادامه افزود مسئولان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس باید با برنامه ریزی منسجم و کارشناسی و رعایت ظرایف این دستاورها و تجربیات ارزشمند را در قالب برنامه هایی همچون ساخت فیلم های دفاع مقدس ،خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و نمایشگاهها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم و نسل جوان تر انتقال دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم فهیم ایران اسلامی به یاد دارند در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی با تجهیز حکومتی دست نشانده و راه اندازی جنگی نابرابر به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی تازه تاسیس بود،اما فرزندان غیرتمند و شجاع ملت با تبعیت از فرامین ولی فقیه و امام زمان خود امام خمینی(ره) با دست خالی در مقابل آخرین تکنولوژیهای جنگی قدرت های استکباری ایستادگی کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس علی الخصوص شهدای این منطقه نمایشگاهی در خیابان مجاهد برای آشنایی بیشتر عموم مردم جهت آشنایی بیشتر با معارف دفاع مقدس و شهدا برگزار کردیم، و هرشب ازخاطره گویی یکی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس نظیر برادر آذربایجانی،علی عباسی و محمد اندیشگر  استفاده می کنیم.

وی در پایان به برگزاری یادواره شهدایی که در مسجد حضرت موسی ابن جعفر(ع) در روز سه شنبه و مصادف با آخرین روز از هفته دفاع مقدس با حضور برادر فرقانی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری علویون شهر مقدس قم از بعد از نماز مغرب و عشاء خبر داد.

 

1007/پ30/ب    

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها