خبرهای داغ:
سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی نبی‌اکرم(ص) آبیک:

درمانگاه نبی اکرم(ص) آبیک شبانه‌روزی می‌شود

سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی نبی‌اکرم(ص) شهرستان آبیک از شبانه‌روزی شدن این درمانگاه تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۲۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

محمدرضا خسروآبادی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، اظهار کرد: با برگزاری آزمون استخدامی در آینده نزدیک حدود 13 نفر برای استخدام در درمانگاه تأمین اجتماعی نبی‌اکرم (ص) شهرستان آبیک جذب می‌شوند.

وی افزود: پس از گذراندن مراحل گزینش علمی، افراد پذیرفته شده در آزمون، جذب درمانگاه می‌شوند که وعده داده شده تا آذر ماه امسال این امر صورت گرفته و امکانات و نیروی این درمانگاه تأمین شود.

سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی نبی‌اکرم(ص) شهرستان آبیک یادآور شد: مجوز تأمین نیرو، جذب و تأمین امکانات در درمانگاه تأمین اجتماعی نبی‌اکرم (ص) این شهرستان أخذ شده و تا پایان امسال این درمانگاه شبانه‌روزی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نوبت‌دهی در درمانگاه تأمین اجتماعی نبی اکرم(ص) شهرستان آبیک محدود است که نوبت‌دهی با سه خط تلفن صورت گرفته و روزانه تعداد 25 نفر ویزیت می‌شوند.

خسروآبادی بیان کرد: در حال حاضر یک دندانپزشک در درمانگاه تأمین اجتماعی نبی اکرم(ص) شهرستان آبیک مشغول به خدمت است که دستگاه یونیت در اختیار وی گذاشته شده است.

این مسئول اضافه کرد: نیاز شهرستان آبیک به دندانپزشک بیشتر از یک نفر است، ولی ردیف در این زمینه وجود ندارد؛ این در حالی است که در درمانگاه نبی اکرم(ص) خدمات کشیدن دندان، جرم‌گیری و پرکردن سطحی ارائه می‌شود.

سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی نبی‌اکرم (ص) شهرستان آبیک عنوان کرد: بیش از 70 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی در این شهرستان وجود دارد که خدمات دندان‌پزشکی فعلی، برای این تعداد جمعیت کافی و پاسخگو نیست.

1011/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها