خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

قدرت اسلام از بین رفتنی نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به توان نظامی و دفاعی کشور گفت: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که قدرت اسلام از بین رفتنی نیست و تنها با مذاکره می‌توانند با جمهوری اسلامی به گفت‌وگو بنشینند.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۱۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان همدان که در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه منا بی‌مدیریتی آل سعود را در این اتفاق ناگوار حتمی دانست.

وی افزود: متأسفانه آل‌سعود با وقاحت تمام به کشور مسلمان یمن حمله می‌کند در حالی که بر اساس نظر کارشناسان اگر انصارلله یمن ارداه کند می‌تواند وارد ریاض شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان اضافه کرد: کشورهای قدرتمند نباید به دلیل امکانات و تجهیزات نظامی مغرور شوند چراکه قدرت تنها در سایه ایمان و تکیه بر خداوند متعال محقق می‌شود.

وی ادامه داد: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تجهیزات نظامی با وجود نیروهای نظامی و انتظامی از هر نظر آمادگی دفاع در مقابل هجمه‌های استکبار را دارد.

محمدی در ادامه خطاب به مسئولین ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی استان گفت: وظیفه مدیران این است که مدیران آینده کشور را تربیت کنند تا نظام جمهوری با قدرت در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کند.

وی به جنگ‌های استکبار و داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا به شکست در سوریه اقرار داشته و از بشار اسد درخواست مذاکره کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بیان داشت: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که قدرت اسلام از بین رفتنی نیست و تنها با مذاکره است که می‌توانند با جمهوری اسلامی به گفت‌وگو بنشینند.

سردار غلامعلی ابوحمزه نیز در این مراسم حادثه غم بار منا را که باعث کشته و زخمی شدن چندین هزار زائر مسلمان شد تسلیت گفت و اشاره‌ای به دستاوردهای دفاع مقدس داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات