خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: مسئولان کشورهای اسلامی پیگیر جنایت عربستان باشند.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۱۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

 حجت‌الاسلام  سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین و آبیک در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به نطق ظهر دیروز خود در نشست علنی مجلس، ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت و بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مسئولان حوزه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران نباید از موضع خود در مقابل دولت عربستان کوتاه آمده و عقب‌نشینی کنند.
وی بیان کرد: لازم است، جنایتی که اخیرا از سوی دولت عربستان در منطقه منا به وقوع پیوسته در سازمان‌ها و مراجع بین‌المللی به ویژه توسط مسئولان دولت‌های اسلامی با قاطعیت مورد پیگیری و توجه قرار گیرد تا از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری شود.
نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نماینده‌های مردم در مجلس، باید به صورت فراگیر، حافظ منافع ملی و رفع مشکلات مردم باشند؛ برای این لازم است تمام تلاش مسئولان برای تحقق اهداف و نیازهای جامعه در حوزه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای که از طریق بررسی مناسب برجام امکان‌پذیر خواهد بود، به کار گرفته شود.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر وحدت و یکپارچگی که زمینه‌ساز همدلی و همزبانی برای مسئولان است در استان قزوین مشاهده می‌شود و عموم مسئولان برای توسعه فعالیت‌های اجرایی، ارائه خدمات به مردم و رفع مشکلات جامع تلاش می‌کنند و نباید از افرادی که قصد ایجاد نفاق در جامعه را دارند، تبعیت کرد.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: مشکلات مسکن مهر در استان قزوین با اقدامات گسترده‌ای همراه بوده و باید برای رفع این مشکلات اقدامات جدی صورت گیرد تا علاوه بر تکمیل خدمات ارائه شده در دولت نهم و دهم زمینه رضایت‌مندی بیش از پیش مردم نیز فراهم شود.
حسینی ادامه داد: اکنون تعدادی از واحدهای مسکونی و زیرساخت‌های شهری پروژه‌های مسکن مهر احداث شده و برخی دیگر نیز در حال تکمیل است که می‌توان با برنامه‌ریزی مطلوب‌تر علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به قشرهای مختلف مردمی، نتیجه سرمایه‌های صرف شده برای توسعه زیرساخت‌های شهری در این مناطق را نیز احساس کرد.
وی در خطاب به رحمانی فضلی، وزیر کشور خاطرنشان کرد: برخی از شهرها و مناطق مسکونی استان قزوین دارای جمعیت بالاتری نسبت به تقسیم‌بندی جغرافیایی کنونی هستند و لازم است با توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی که احساس می‌شود، تقسیم‌بندی شهرها و مناطق مورد بازنگری قرار گیرد.
نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتقای مناطق مختلف استان قزوین می‌تواند موجب ارائه خدمات مطلوب‌تر شود، تصریح کرد: افزایش جمعیت در مناطق پرجمعیت مانند محمدیه، اقبالیه، الموت، حصارخروان، نظام‌آباد و قشلاق که همچنان در رتبه گذشته خود باقی ماندند، می‌تواند از رشد و توسعه آن‌ها جلوگیری کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه کشاورزی وارد شد و به وزیر مربوطه خطاب کرد: ارائه تسهیلات به کشاورزان می‌تواند در ارتقای کمی و کیفی فعالیت آن‌ها نقش و جایگاه برجسته‌ای ایفا کند.
حسینی مطرح کرد: تلاش مسئولان دولت در تأمین منابع و زیرساخت‌های لازم با هدف رفع دغدغه‌های کشاورزان در صورتی که با تشویق فعالان این عرصه به سوی مکانیزه کردن اقدامات و برنامه‌های کشاورزی همراه باشد، علاوه بر بهبود شرایط موجود، رشد و خودکفایی روزافزون جامعه را نیز به دنبال دارد، چراکه دستیابی به اهداف این امر در کنار کاهش هزینه‌های اجرایی کشاورزی و باغداری منجر به افزایش محصول نیز می‌شود.
نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی  در پایان اظهار داشت: انجام سه فعالیت برجسته از سوی وزیر کشاورزی، توسعه این بخش در کشور به خصوص استان قزوین را امکان‌پذیر می‌سازد که تسویه بدهی دولت به گندم‌کاران، ارائه تضمین برای خرید کشمش و ذرت و تلاش برای توسعه سیستم‌های کشاورزی، باغداری و آبیاری به صورت مکانیزه از جمله این موارد است
.

 

1011/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها