خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین:
فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین بیان کرد:حج به معنای اجتماع عظیم مسلمانان از سراسر دنیای اسلام و نماد قدرت وحدت است.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۹۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین، مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس که به همت حوزه شهید رجایی در سالن علوم پزشکی شهید بلندیان برگزار شد.

عباس کاظمی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در این مراسم اظهار داشت: با همه اظهار نظر های که صورت گرفته در طول این چند روز نسبت به علل وقوع حادثه منا زمینه های که مسبب  این حادثه دل خراش صورت گرفته فارغ از نگاه های خاص که متاسفانه بعضی های پا را فراتر گذاشتن  به اساس حج حمله کردند که بعضی ها هم در این پازلی که دشمن فراهم دیده بود وارد شدند وبا آن ها هم نفس شدن تا به  این فریضه ی بزرگ الهی حمله ور شدند

کاظمی افزود: در طول این 40 سال فراوان حاجیان در انجام مراسم حج جان عزیزشان را از دست دادند که در سال 54 حادثه ای در منا اتفاق می‌افتد آتش سوزی وسیعی در چادرهای منا صورت می گیرد که  جمعی از حاجیان در شعله های این آتش سوزی میسوزند و از بین میرن تا سال  94که  این فاجعه بزرگ رخ می دهد.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین  ادامه داد: در شبکه های اجتماعی حجمی سنگینی نسبت به مقوله حج سازماندهی شده که متولیان عرصه ی رسانه ای هجمه به حج دقیقا هم راستا با پدید آورندگان جنایت در منا می‌باشند، آنهای که با بی کفایتی اداری خود موجب این فاجه شدند که بیش از 2000نفر  حاجی مظلوم  در انبوه جمعیت کشته های روی هم ریخته خفه بشوند و جان خودشان را از دست بدهند.

کاظمی حج را به عنوان نماد وحدت، قدرت دنیای اسلام عنوان کرد و گفت: حج به معنای اجتماع عظیم مسلمانان از سراسر دنیای اسلام در یک نقطه در یک زمین و فریاد لا اله الله و الله اکبر به این معنا این خط  واین جریان باهم هم راستا و در طول هم حرکت میکنند.

وی بیان کرد:  سیستم های جاسوسی امریکا گفتند که امروز انجام مناسک حج با شرایطی که امروز اتفاق می افتد در جهت مخالف با منافع امریکا در منطقه غرب آسیا و کشورهای اسلامی است.

وی افزود: هدف اصلی آل سعود که به لحاظ شکلی فضای مسجد الحرام و محور بودن کعبه را تحت تاثیر بناها و ساخت ساز عظیمی که انجام می دهند در حوزه برائت از مشرکین به شدت جمهوری اسلامی رو در فشار قرار میدهند که شما اجازه ندارید در خیابان های منا و عرفات راهپیمایی کنید.

وی در پایان خاطر نشان شد: حقیقت حج رو امروز این ها مورد هدف قرار دادن حج به عنوان قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران مورد هدف قرار گرفته است و بنا دارند فشار افکار عمومی رو درون جامعه و بین جبهه اسلام آنچنان بالا ببرند که این کار کردی که در طول انقلاب اسلامی حج ابراهیمی ایجاد کرده از بین ببرند یا به حداقل خود کاهش بدهند این هدف اصلی مستکبرین است.

 

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها