خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی قوه قضائیه گفت: ما باید افکار را متوجه عظمت اسلام کنیم و دنیا باید متوجه شود که اسلام طرفدار مظلوم و دشمن ظالم است و برای این کار باید جبهه دوست از دشمن مشخص شود و این اولین قدم و کار سختی است.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۹۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمد وحدتی معاون فرهنگی اجتماعی قوه قضائیه در همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در سالن علامه فرزین سربیشه ضمن تبریک اعیاد ذی الحجه و تسلیت فاجعه منا اظهار کرد: مسئله غدیر خم یک مسئله صرفا تاریخی نیست بلکه مهم ترین مسئله صدر اسلام، دیروز، امروز و فردای جهان اسلام و رهبری یک مسئله اساسی است.

وحدتی با اشاره به اسلام آمریکایی افزود: آیا اسلام امروز آن اسلامی است که ناوهای آمریکایی و اسرائیلی با تمام قدرت به حمایتش آمدند یا آن الگویی است که تمام استکبار جهانی سی و چند سال شده است به جانش افتاده اند و شکست را درو می کنند.

وی با اشاره به مهم بودن مسئله غدیر خاطرنشان کرد: اگر جامعه بشری از مدیریت معصوم محروم نشده بود حالا جهان شرایط دیگری داشت و از ظلم و فساد خبری نبود و ائمه در همان سال های اول کارهایی را می کردند که قرار است امام زمان(عج) انجام دهند.

مهم ترین ماموریت انقلاب اسلامی فراهم کردن بستر ظهور است

معاون فرهنگی اجتماعی قوه قضائیه با بیان اینکه بی توجهی به واقعه غدیر بزرگترین ظلم در حق بشریت بوده است تاکید کرد: اگر آن حکومت دینی برپا شود و دین با تمام ابعادش پیاده شود از نظر علمی آنقدر بشر پیشرفت می کند که پیشرفت های کنونی در برابرش هیچ است و از نظر اقتصادی وضعیت جامعه به گونه ای می شود که برای صدقه و زکات فرد مستحقی پیدا نمی شود و هم چنین از نظر امنیت همانطور که در روایات آمده به گونه ای می شود که یک دختر جوان بدون نگرانی می تواند به هر نقطه ای از دنیا سفر کند.

وی علت غیبت را ناسپاسی و نازوالی جامعه دانست و گفت: به محض اینکه این بستر ظهور فراهم شود لحظه ای درنگ نخواهد شد. مهم ترین اولویت جامعه و مهمترین ماموریت انقلاب اسلامی، فراهم کردن بستر ظهور امام زمان (عج) است. 

دنیا باید بداند که اسلام طرفدار مظلوم و دشمن ظالم است

وحدتی افزود: ما باید افکار را متوجه عظمت اسلام کنیم و دنیا باید متوجه شود که اسلام طرفدار مظلوم و دشمن ظالم است و برای این کار باید جبهه دوست از دشمن مشخص شود و این اولین قدم و کار سختی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دم از حقوق بشر می زد عنوان کرد: انقلاب اسلامی نقاب از چهره آمریکا برداشت و امام(ره) فرمود "آمریکا شیطان بزرگ است".

انقلاب اسلامی نقاب از چهره کمونیست برداشت

معاون فرهنگی قوه قضاییه ادامه داد: قبل از انقلاب ملت ها می گفتند هر کس می خواهد نجات پیدا کند باید به سمت آمریکا برود ولی انقلاب اسلامی به دنیا فهماند که اینها گرگند که در لباس گوسفند ظاهر شده اند و همچنین انقلاب اسلامی نقاب از چهره کمونیست برداشت و گفت نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی.

وحدتی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: تحولات منطقه همه از سرمایه ای هست که ما از دفاع مقدس داریم و حالا که معلوم شد همه راه ها بن بست است و باید دین خودش را نشان بدهد و راه را جلوی پای ملت ها قرار دهد.

راه نجات کشور توسل بر الگوی مدیریت جهادی است

معاون فرهنگی اجتماعی قوه قضائیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: امروز اگر راه نجاتی برای کشور باشد توسل بر الگوی مدیریت جهادی است بر همین الگو بود که عملیات هایی بسیجیان رقم زدند که امروزه دانشگاه های جنگ دنیا از تحلیلشان عاجزند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم اگر یک مدیر بسیجی باشد باید بگوید من خودم را به سختی می اندازم تا مردم به آسایش برسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها