فرماندار دره شهرگفت: هنرمندان اثرگذارترين قشر جامعه هستند كه وظيفه سنگيني برعهده دارند و امروز بايد فرهنگ همدلي و همزباني را با آثار خود در جامعه گسترش دهند
کد خبر: ۸۵۷۵۵۸۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ خيرالله گراوند، فرماندار دره شهر، در مراسم اختتاميه جشنواره استاني عكس بسيج در تالار ماداكتو اين شهرستان، اظهار كرد: دفاع مقدس برگ زريني از تاريخ انقلاب و ايران اسلامي است.

وي، با بيان اينكه دفاع مقدس از افتخارات و اقتدار ايران اسلامي و باعث عزت و سربلندي ايران سرافراز در سرتاسر دنيا شده است، افزود: بزرگترين خدمتي كه جهت نهادينه كردن فرهنگ دفاع مقدس و ايثار و شهادت و پاسداشت خون شهيدان مي توان انجام داد، ادامه راه شهدا و صيانت از آن است.

فرماندار دره شهر، ابراز كرد: هنر براي ماندگاري اين ميراث بزرگ و گرانبها يك ابزار ارزشمند است و با امكاناتي كه دارد، فرهنگ ايثار و شهادت و را به نسل هاي آينده جامعه انتقال داده شود و هنر رساترين و بليغ ترين زباني است كه مي تواند انتقال دهنده اين معنا و مفهوم با كمترين هزينه و بيشترين تاثيرگذاري باشد.

گراوند، يادآور شد: هنرمندان اثرگذارترين قشر جامعه هستند كه وظيفه سنگيني برعهده دارند و امروز بايد فرهنگ همدلي و همزباني را با آثار خود در جامعه گسترش دهند و اگر امروز فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه ما جاري و ساري بوده و با اين فرهنگ آشنا هستند، مديون هنرمندان بسيجي است.

وي، گفت: شهيد بزرگ و عزيز آويني مصداق يك هنرمند متعهد در راستاي ترويج و توسعه ارزش هاي انقلابي و دفاع مقدس است كه با آشنايي با مقتضيات زمان آثار فاخر و ارزشمندي را ارائه كرد و امروز نيز هنرمندان در بخش هاي مختلف هنري مي توانند در اين زمينه اثرگذار باشند.

گفتني است، در اين مراسم از 6 نفر از برگزيدگان جشنواره استاني عكس بسيج در دو بخش فعالیت های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و زندگی ایرانی اسلامی با حضور مسئولان اجرايي و فرهنگي استان تجليل و قدرداني شد و 16 نفر از هنرمندان عكاسان نيز به پاس تلاش در راستاي ترويج فرهنگ ايراني و اسلامي شايسته تقدير معرفي شد.

ارسال نظرات