خبرهای داغ:
در هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج در روستای ارکن کرد و کوهگیر از توابع طارم سفلی

در هفته دفتع مقدس دو پایگاه مقاومت بسیج در روستاهای ارکن کرد و کوهگیر از توابع طارم سفلی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۸۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به مناسبت هفته دفاع مقدس دو پایگاه مقاومت بسیج در روستاهای ارکن کرد و کوهگیر طارم سفلی با حضور  جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین و هیئت همراه، بخشدار طارم سفلی، رئیس ادارات و اهالی این روستا افتتاح شد.
به گزارش
خبرگزاری بسیج از شهرستان اقبالیه، امیر علی حسینیانی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در حاشیه افتتاح  پایگاه های مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) روستای ارکن کرد و سمیه کوهگیر از توابع طارم سفلی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جذب حداکثری مردم، بصیرت افزای و مقابله با تهدید نرم دشمن را از اساسی ترین اهداف است.

وی خاطر نشان کرد: امنیت و آسایش یکی از الطاف و نعمتهای الهی است و تا زمانی که انسان در این نعمت الهی غرق است کمتر به آن توجه دارد و پایگاههای مقاومت بسیج موجب امنیت بیشتر شهر و روستا می گردد.

حسینیانی به ترویج فرهنگ بسیجی اشاره و بیان کرد: بسیج از یادگاران امام خمینی (ره) است و پایگاه مقاومت بسیج موجب ترویج هر چه بیشتر فرهنگ بسیجی در میان مردم می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با بیان اینکه اگر ۸ سال دفاع مقدس نبود انقلاب ما جهانی نمی شد، عنوان کرد: دفاع مقدس سرآغاز حرکتی در جهان اسلام شد و یک بیداری اسلامی را به وجود آورد و موجب شد همه در برابر ظلم و زورگویی ها به پا خیزند.

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها