خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین بیان کرد: انتقال سیره شهدا به قشرهای مختلف جامعه به ویژه نسل جوان ضروری است.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۸۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین مهدی طاهرخانی در قزوین با بیان اینکه رزمندگان، ایثارگران، شهدا و جانبازان توانستند با ایستادگی در برابر دشمن بعثی میهن اسلامی ایران را از چنگال آنها نجات دهند، اظهار کرد: امروز اگر در صحنه‌های مختلف سیاسی در جهان پیروز هستیم به برکت خون پاک شهداست.

وی افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و فداکاری‌های آنان امروز به قدرت برتر دنیا تبدیل شده و در هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن دارد که این مهم به انقلاب اسلامی عزت، اقتدار، شرف و آبرو داده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین بیان کرد: ایستادگی شهدا و خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نباید فراموش کرد، زیرا آنها نقش مهمی در پیروزی مقتدرانه ایران اسلامی داشته و امروز باید مورد تکریم آحاد جامعه قرار گیرند.

طاهرخانی اضافه کرد: امروز نباید زحماتی که شهدا در هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند را فراموش کنیم و باید با عمل به وصیت‌نامه‌های آنان راهشان را با اقتدار ادامه دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه طبق بیانات رهبر فرزانه انقلاب، نباید وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدا فراموش و تحریف شود، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه با شناخت سیره شهدا می‌توانند شناخت بیشتری نسبت به آنها پیدا کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین انتقال سیره شهدا را به قشرهای مختلف جامعه به ویژه نسل جوان ضروری دانست و گفت: جوانان باید بدانند که شهدا چه رشادت‌هایی در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند تا انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان در امان نگه دارند.

طاهرخانی با اشاره به توصیه‌های شهدا به آحاد جامعه اظهار کرد: تبعیت از ولایت‌فقیه و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان از مهمترین این توصیه‌ها است که انجام دادن آنها از وظایف مردم و مسئولان است.

این مسئول ادامه داد: آحاد جامعه و مسئولان با تبعیت از بیانات شهدا باید در برابر دشمنان مقاومت کنند و محکم بایستند تا از اهداف و آرمان‌های نظام محافظت کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین بیان کرد: مردم با تبعیت از ولی‌امر مسلمین، مقام معظم رهبری و اطاعت از دستورات ایشان می‌توانند در برابر آنها مقاومت کرده و دسیسه‌ها و فتنه‌ها را خنثی کنند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه شهدا زنده‌اند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند، عنوان کرد: آحاد جامعه قدر شهدا را بدانند و به خانواده‌های آنها بیش از گذشته احترام بگذارند.

 

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها