ناحیه مقاومت بسیج مهریز در پي فاجعه اخیر در سرزمین منا اقدامات ناشي از بي لياقتي و بي تدبيري آل سعود را محكوم كرد.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۶۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: ناحیه مقاومت بسیج مهریز طی بیانیه ای به مناسبت فاجعه اخیر در سرزمین منا چنین اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

یکبار دیگر خیانت آل‌سعود ملعون، فاجعه آفرید و عید امت اسلامی را به عزا تبدیل کرد. رژیم خبیث آل‌سعود با اعمال اقدامات غیر منطقی امنیتی و خفقان پلیسی، مسبب جان باختن صدها زائر بیت الله الحرام شد و حلقه جنایات صهیونیستی علیه مسلمانان را پس از کشتار مسجد الحرام و حمله به مسجد الاقصی و کشتار نمازگزاران یمن در عید قربان تکمیل کرد.

ماهیت این حوادث هر چه باشد، چه تلاش آل‌سعود برای ارائه یک تصویر زشت و خشن از اسلام در دنیا و متوقف کردن موج اسلام گرایی در کشورهای مختلف جهان و چه تلاش برای جلوگیری از اعلام برائت حجاج از شیطان بزرگ در رمی جمرات و چه زمینه‌ سازی برای تفرقه بین امت اسلام و به تعطیل کشاندن حج ابراهیمی، این یک جنایت فراموش نشدنی و بیانگر نکبت آل‌سعود برای مسلمانان است. تا این رژیم هست هر سال باید منتظر شنیدن اخبار این چنین تلخ بود.

این جنایت بزرگ و نابخشودنی یکبار دیگر نشان داد که رژیم بی ‌دین آل‌سعود صلاحیت اداره خانه خدا را ندارد و امت اسلام باید دست این خاندان فاسد صهیونیستی را از سرزمین وحی کوتاه کنند.

و این نکته را نباید نادیده گرفت که ریشه تمامی این بدبختی‌ها شیطان بزرگ آمریکا ست. اگر حمایت های دائمی آمریکا از این رژیم دیکتاتور نبود و مردم عربستان اجازه داشتند آزادانه نظام مورد علاقه خود را، پای صندوق‌های رأی انتخاب کنند، حتی یک درصد هم احتمال حاکمیت این خاندان فاسد و بی‌کفایت بر مردم حجاز و وقوع چنین حوادث تلخی نبود.

به فرموده مقام عظمای ولایت، « جان‌باختگان این حادثه انشاالله مشمول این کلام نورانی قرآن‌اند که: « وَمَن يُهَاجِرْ فِي سَبِيلِ اللّهِ يَجِدْ فِي الأَرْضِ مُرَاغَمًا كَثِيرًا وَسَعَةً وَمَن يَخْرُجْ مِن بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ » این برای بازماندگان، تسلای بزرگی است. آنان پس از طواف و سعی و پس از ساعات پربرکت عرفات و مشعر و در حال انجام مناسک حج به دیدار معبود شتافته‌اند، و انشاالله مورد لطف و رحمت ویژه احدیتند.»

این فاجعه بزرگ را به امام زمان(عج) و نائب بزرگوارشان، امام خامنه‌ای و به امت اسلامی به ویژه ملت ایران و علی‌الخصوص خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌نماییم و از خدای متعال می‌خواهیم که به حق خون به ناحق ریخته شده این قربانیان مظلوم، شر صهیونیستها و آل‌سعود و رژیم جنایتکار آمریکا  که ریشه همه این بدبختی‌هاست  را از امت اسلام کم کند.

در پایان وظیفه خود می‌دانیم که مسئولیت سنگین دولت به ویژه دستگاه سیاست خارجی کشور را در مطالبه حقوق امت اسلامی و جلوگیری از تکرار چنین فجایعی را به ایشان یادآوری کنیم.

 ناحیه مقاومت بسیج مهریز

 

ارسال نظرات