طالبی رئیس سازمان بسیج کارگری کشور،احمدی و حیدری مدیران اداره پدافند کشور و جمعی از مدیران شهرستان مهریز از کارخانه کاشی اطلس بازدید نمودند.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۶۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از یزد؛به مناسبت هفته دفاع مقدس و هماهنگی نیک نام مسئول بسیج کارگری استان یزد ،طالبی رئیس سازمان بسیج کارگری کشور،احمدی و حیدری مدیران اداره پدافند کشور و جمعی از مدیران شهرستان مهریز از کارخانه کاشی اطلس بازدید نمودند

در این بازدید طالبی از موفقیت شرکت کاشی اطلس در خصوص موفقیت در جهاد اقتصادی تقدیر و تشکر نمود

شرکت کاشی اطلس مهریز در مهر ماه 1388 با ظرفیت تولید سالانه 4/500/000 مترمربع کاشی دیوار، به عنوان اولین کارخانه صنعتی دو پخت در استان یزد، فعالیت خود را با تلفیق بخش صنعت با پیکره علم و تکنولوژی روز دنیا آغاز نمود و تولید محصولی با کیفیت بالا به عنوان سرلوحه کار مالکین، مدیران و پرسنل زحمتکش آن قرار گرفت که بنابر نظر کارشناسان محترم صنعت کاشی و سرامیک، خوشبختانه این مهم در مقاومت بالا بدنه ای شفاف و آینه ای بودن سطح، همواره با کیفیت بالای چاپی، داشتن حداقل جذب آب استاندارد و مقاومت در برابر یخ زدگی و محیط های اسیدی و بازی و استحکام کلی فرمولاسیون بدنه تحقق یافته است، که برگ زرینی از افتخارات آن مجموعه تولیدی به شمار می رود.

همچنین این شرکت جهت همسویی با بازار و رسیدن به تکنولوژی و تولید محصولات جدید با استفاده از مدرنترین و بروزترین تکنولوژی صنعت کاشی و سرامیک، قادر به تولید کاشی دیواری دو پخت در طرح ها و رنگ های متنوع (ساده و رستیک) و سایز ها و ابعادی چون 30x60 / 25x50 / 25x40 و ... می باشد.

این شرکت در ابتدای سال 1391 با تغییر مدیریت و تلاش بی وقفه پرسنل خود توانسته است علاوه بر ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی، جایگاه خود را در بازارهای داخلی و خارجی نسبت به رقبا بالاتر برده و آن را تثبیت بخشد. از برنامه های در دست اقدام این شرکت در راستای افزایش تنوع و کیفیت، تکمیل سبد محصولات می باشد که بتواند رضایت مشتریان را در پی داشته باشد.

مفتخریم که توانسته ایم سلایق مختلف بازار را که الهام گرفته از طرح های معماری باستانی شهر یزد و نیز معماری های به روز اروپایی می باشد پاسخگو بوده و محیط های زیبایی را در دکوراسیون داخلی برای مشتریان عزیز خلق نمائیم.

ارسال نظرات