دومین رزمایش پدافند غیر عامل در سال 94با حضور رمضانعلی طالبی رئیس سازمان بسیج کارگری کشور ،احمدی و حیدری مدیران اداره پدافند غیر عامل کشور و دیگر مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۵۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از یزد؛دومین رزمایش پدافند غیر عامل با حضور رمضانعلی طالبی رئیس سازمان بسیج کارگری کشور ،احمدی و حیدری مدیران اداره پدافند غیر عامل کشور ، مسئولین سپاه الغدیر  ،نمایندگان استانداری، فرماندارو،جمعی از مدیران ادارات و واحد های تولیدی شهرستان به همت سازمان بسیج کارگری استان یزد در کارخانه کاشی اطلس مهریز برگزار شد.

طالبی رئیس سازمان بسیج کارگری کشوردر این رزمایش با اشاره به نقش مسئولان در زمینه اجرای پدافند غیرعامل گفت: باید زمینه آموزش به مردم و اجرای روش­‌های آن فراهم شود.

طالبی با اشاره به کلام رهبری که میفرمایند "پدافند غیر عامل، یک اصل برای همیشه خواهد بود نه یک مقطع خاص” گفت: به منظور افزایش آمادگی کارکنان و نیروهای شرکت در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی دشمن، همچنین به منظور آمادگی برای مقابله با بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه و کاهش و تقلیل آسیب پذیری کارخانه، همچنین با توجه به آموزش و تمرین برای بالا بردن توان کارکنان و آموزش تخصصی نیروهای امداد و نجات و بسیجیان در مدیریت بحران، با همکاری و هماهنگی با بسیج کارگری استان یزد و شهرستان مهریز ، این رزمآیش را در شرکت  اطلس کاشی انجام شد

محمد رضا نیک نام مسؤل سازمان بسیج کارگری استان یزد بیان داشت هدف این رزمایش ایجاد آمادگی  مدیران واحد تولیدی کارگران ، ودستگاه های امداد رسان شهرستان مهریز برای مقابله با تهدیدات احتمالی در زمان بحران می باشد.

وی اشاره کردسناریوی این رزمایش دارای 19 بند با موضوع بمباران هوایی   فرضی می باشد.

فرماندار شهرستان مهریز نیز در سخنانی به تعریف مفهوم پدافند غیر عامل و لزوم آموزش آن پرداخت .

فرماندار مهریز اظهار امیدواری کرد با کاربرد اصول پدافند غیرعامل در تمام بخش‌ها و حوزه‌ها، رونق و شکوفایی بیش از پیش میهن عزیزمان ایران اسلامی را شاهد باشیم.

 

ارسال نظرات