خبرهای داغ:
11 مهرماه امسال برای دومین‌بار ثبت جهانی اصفهان در بخش صنایع دستی را خواهیم داشت كه نشانگر ظرفیت‌های بالای این شهر در بخش فرهنگی و هنری است.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۲۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،شهردار اصفهان در آئین افتتاحیه چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراكز استانی حوزه هنری که به میزبانی شهر اصفهان برگزار شده است گفت: افتخار می‌كنیم كه میزبان هنرمندان جشنواره حوزه هنری از سراسر كشور هستیم.

مهدی جمالی‌نژاد، افزود: ضمن تبریك ولادت امام هادی (ع) و عید سعید غدیر باید بگویم كه 11 مهرماه امسال برای دومین‌بار ثبت جهانی اصفهان را در بخش صنایع دستی داریم كه نشانگر ظرفیت‌های بالای این شهر در بخش فرهنگی و هنری است.

وی در ادامه افزود: اصفهان یكبار در سال 2006 پایتخت فرهنگ جهان شناخته شده كه بیانگر ظرفیت بالای این استان در گردشگری است. قطعاً این خصیصه می‌تواند در برگزاری برنامه‌های متنوع هنری و فرهنگی مؤثر باشد.

شهردار اصفهان تصریح كرد: ما سال گذشته جشنواره كودك و نوجوان را در این شهر داشتیم و در آینده نزدیك نیز دوباره میزبان آن خواهیم بود.

جمالی‌نژاد با ابراز خرسندی از برگزاری چهارمین جشنواره آثار و تولیدات استانی حوزه هنری گفت: افتخار می‌كنیم كه میزبان هنرمندان جشنواره حوزه هنری از سراسر كشور هستیم.

این گزارش حاكی است در ادامه این برنامه اجرای موسیقی زنده توسط گروه دف‌نوازی نوای رحمت از كردستان اجرا شد و این گروه سه قطعه با مضامین شعری مولوی و در وصف عید غدیر و جشن قربان اجرا كرد.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات
پر بیننده ها