خبرهای داغ:
همراه با تقدیر از فرمانده برجسته لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع)؛
مراسم روز قشر بسیج پیشکسوتان با تقدیر از فرمانده برجسته لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) در نمایشگاه بزرگ یاد یاران قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۱۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم روز قشر بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سه شنبه شب با تقدیر از سردار احمد فتوحی یکی از فرماندهان برجسته لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس و به همت سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه استان قم در نمایشگاه بزرگ یاد یاران برگزار شد.

فرمانده برجسته لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس در ابتدای این مراسم خاطرنشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس با الگوبرداری از شهدای عاشورا از خواسته‌های دنیایی به سمت جایگاه‌های اخروی پل زدند و برای تحقق فرمان امام راحل(ره) از هیچ اقدامی دریغ نکردند و اکنون تعالی جامعه در گرو تحقق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در زمینه ترویج سبک زندگی اسلامی است.

فتوحی از نقش اقشار مختلف جامعه اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت: دشمن با استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای تحقق اهداف خود در جنگ نرم گام برداشته و از راهکارهای مختلفی برای تضعیف آرمان‌ها و اعتقادات مردم جامعه استفاده می‌کند به همین علت مردم باید از این راهکارها آشنایی مناسبی داشته باشند.

در این مراسم سردار غلام‌رضا احمدی فرمانده و احمد بیطرفان معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، حجت الاسلام احمد ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، اعضا شورای اسلامی شهر قم، سردار سیدی فرمانده لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع)، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، جمعی از فرماندهان نیروهای انتظامی استان به همراه جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس حضور داشته‌اند.

همچنین در حاشیه این برنامه فرهنگی سید مهدی رضویان مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، از مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر قم، کانون بازنشستگان نیروهای مسلح و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تقدیر کرد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها