فرماندار ابرکوه گفت: مقدمات برگزاری جشن بزرگ غدیر فراهم شده که طی آن نمایش واقعه غدیر با نقش آفر ینی هنرمندان برای اولین بار در شهرستان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۸۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، جلسه هماهنگی برگزاری جشن بزرگ غدیر با حضور مسئولین هیئت های مذهبی سراسر شهرستان، در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه اظهار کرد: مقدمات برگزاری جشن بزرگ غدیر فراهم شده که طی آن نمایش واقعه غدیر با نقش آفر ینی هنرمندان برای اولین بار در شهرستان اجرا خواهد شد.

رسولی تصریح کرد: به خود می بالیم که مردمان این کهن دیار از گذشته تا بحال فرهنگ غنی و عقاید دینی استوار دارند و ابرکوه جزء معدود شهرستان هایی است که جمعیت 100 درصد شیعه دارد. سوابق ابرکوه نشان می دهد که این شهر مهد پرورش علما، نخبگان و انسان های بزرگی است که ابرکوه را به شایستگی برازنده عنوان "دارالسعاده" کرده است.

وی افزود: مردم ابرکوه آنچنان علاقمند به مذهب و اهل بیت می باشند که جلوه ای از آن در ماه محرم و برگزاری مراسم های عزاداری به نمایش گذاشته می شود؛ لذا مردم در برگزاری برنامه ای که مربوط به امیرالمومنین (ع) باشد از هیچ تلاش و همکاری فروگذار نخواهند کرد و به بهترین شکل یاری رسان اجرای هر چه باشکوه تر این مراسم خواهند بود.

وی در رابطه با اهمیت بزرگزاری جشن غدیر در ابرکوه گفت: یکی از ابعاد اهمیت موضوع از این حیث می باشد که طرح بازسازی و نمایش واقعه غدیر برای اولین بار است که در ابرکوه به همت فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج، هیئت های مذهبی و با همکاری مردم انجام خواهد شد.

در ادامه این جلسه سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از جزئیات اجرای این جشن بزرگ و چگونگی پیشرفت کار توضیحاتی عنوان نمود و از کلیه اعضای حاضر در جلسه درخواست کرد تا با مشارکت مردم و حضور حداکثری برنامه ای در خور شأن مردم ابرکوه ارائه نمایند.

ارسال نظرات