خبرنگاران رسالت بزرگي بر دوش دارند و در راستاي اين رسالت رسانه ها احساس امنيت در جامع را ايجاد نموده و مؤثر در امر برقراري امنيت هستند.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۸۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  فرماندهي انتظامي شهرستان ابهر با تسليت به مناسبت عزاي عمومي  به جهت حادثه جانسوز منا گفت: امروز  به طور قطع در جامعه ما خبر نگاران با قلم،  انديشه ناب اسلامي ، قراني ، فرهنگ غني اسلام و اهل بيت را نشر مي دهند.
 سرهنگ " برزو مهديخاني افزود: امروز امنيت پايدار با مشاركت مردم و رسانه ها محقق خواهد بود و لذا رسانه ها و جرايد محلي با تلاش خود در بعد فرهنگي مقاله ها و اطلاع رساني بازوي پرتوان نيروي انتظامي در امر فرهنگ حجاب،  پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي  و همينطور در خصوص موضوع امنيت پايدار خواهد بود .
مهديخاني با اشاره به نقش خبر نگاران در پيشرفت و توسعه جامعه اظهار داشت : امروز خبر نگاران در جامعه ما رسالت عظيم انتقال واقعيت هاو انعكاس خواسته هاي مردم را بر عهده داشته و در اين مسير تنها به انجام تكليفشان مي انديشند.
وي تصريح كرد: پليس از آنجايي كه خدمت گذار مردم مي باشد و افتخار ما پايگاه مردمي است و پشتوانه و مشاركت مردم اميد ماست اما با اراذل اوباش و افرادي كه آرامش جامعه را به هم بريزند و با بي قانوني مخل امنيت جامعه بشوند بدون هيچ نوع اغماضي برخورد خواهيم كرد.
فرمانده انتظامي شهرستان ابهر گفت : هفته ناجا زمان مناسبي براي خدمت گذاري و همينطور تلاش مضاعف پرسنل نيروي انتظامي براي مردم خواهد بود و اين هفته را گرامي ميداريم .



ارسال نظرات