خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: در دوران دفاع مقدس دشمن رو در رو بود اما امروز تاکتیک دشمن تغییر نموده است، جنگ نرم به مراتب پیچیده تر از جنگ سخت است و جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۷۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرمبید با حضور حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان، مدیران و شهروندان این شهرستان برگزار گردید؛ در این مراسم حجت الاسلام خواجه بعنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرمبید معرفی گردید و از زحمات حجت الاسلام قنبری مسئول سابق این نمایندگی تقدیر بعمل آمد.

حجت الاسلام حاجی زاده در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس به درگذشت تعداد زیادی از حجاج بیت الله الحرام در حادثه مِنا اشاره نمود و گفت: این حادثه نتیجه سوء مدیریت آل سعود است.

وی در ادامه صحبت هایش با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک جنگِ جهانی بود، همه دنیا در مقابل ملت ایران بودند، با بیش از 50 کشور دنیا روبرو بودیم، در این میان تنها کشور سوریه هر از گاهی به ما کمک می نمود، اینکه در دوران دفاع مقدس در مقابل تمام دنیا ایستادگی نمودیم به ایمان و اعتقادات رزمندگان و جوانان مومن ما بر می گردد، ایشان به خدا ایمان داشتند، به ولایت اعتقاد داشتند و می دانستند هدف و آرمانشان چیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس افزود: جوانان مومن، نوجوانان، پیرزن ها و پیرمردها در خرمشهر مدت ها در مقابل لشکرهای مجهز صدام که عامل آمریکا و نظام سلطه بود ایستادگی نمودند، زمانی که خبر سقوط خرمشهر را به شهید جهان آرا دادند، گفت: " نگران نباشید، نگرانی ما زمانی است که ایمان ما سقوط کند، خرمشهر آزاد خواهد شد "؛ اگر ایمان ما سقوط کند همه مملکت ما در اختیار دشمن قرار می گیرد، در دوران دفاع مقدس ایمان رزمندگان ما سقوط نکرد، خرمشهر آزاد شد، یک وجب از خاک خودمان را در اختیار دشمن قرار ندایم و این باعث سرافکندگی دشمن شد، حقانیت ایران هم تثبیت شد.

حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه صحبت هایش گفت: امروز ما ادامه دهنده راه نورانی شهدا هستیم، رسالتی که امروز بر دوش ماست به مراتب سنگین تر از رسالت آن زمان رزمندگان است، رسالتِ مهم امروز، «مقاومت در برابر هجمه فرهنگی دشمنان» است، در دوران دفاع مقدس دشمن رو در رو بود اما امروز تاکتیک دشمن تغییر نموده است، جنگ نرم به مراتب پیچیده تر از جنگ سخت است و جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است، اگر غفلت کنیم و کوتاهی کنیم دشمن وارد می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در ادامه صحبت هایش با اشاره به اهمیت توجه به فرضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: اینکه در قِبال گناه دیگران بی تفاوت باشیم، بدترین اخلاق است، وی خطاب به مدیران و حاضران در مراسم گفت: تا امکانات و ابزارهای فرهنگی در اختیار ما هستند باید تلاش کنیم و اگر این چنین نباشد در روز قیامت باید پاسخ دهیم.

وی با یادآوری به دشمنی های استکبار جهانی نسبت به انقلاب اسلامی از ابتدای آن تاکنون، گفت: راه شهدا و دوران دفاع مقدس با پایان جنگ تمام نشده است، این راه ادامه دارد، اینکه بعضا گفته می شود دشمن بدنبال این است که تغییراتی در کشور ایجاد کند درست نیست، هدف و آرزوی دشمن حذف نظام اسلامی است.

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان صحبت هایش با اشاره به آیه 30  سوره مبارکه فصلت (إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ)، گفت: اگر در مقابل دشمن ایستادگی نداشته باشیم، این ایمان بِدرد نمی خورد، ایمان به عمل است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها