خبرهای داغ:
با حضور مسئولان شهرستانی از 300 سالمند مددجوی کمیته امداد اقلید طی آیینی در اردوگاه فرهنگی تربیتی بید سبحان این شهر تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۶۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از اقلید، ا حضور امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و سایر مسئولان شهرستانی طی آیینی در اردوگاه فرهنگی تربیتی بید سبحان از سالمندان مددجو و زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان تجلیل شد.

در این آیین که همزمان با هفته تکریم سالمند و بزرگداشت آنان برگزار شد اساتیدی از حوزه و دانشگاه در زمینه آموزش بهداشت سالمندی، رفتارهای معنوی، الگوی صحیح زندگی، زندگی سالم و سلامت آن سخنرانی کردند.

همایش تجلیل از سالمندان مددجوی اقلید با مدیریت کمیته امداد امام خمینی و همکاری اداره بهزیستی، هلال‌احمر، مؤسسات خیریه و شورای اسلامی شهر اقلید برگزار شد.

این همایش با برنامه‌های متنوع آموزشی، فرهنگی و... و اهدای جوایزی مانند کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس همراه بود و همچنین در حاشیه این آیین پایگاه‌های هلال‌احمر با برپایی ایستگاه سلامت و آزمودن رایگان فشارخون، قلب و... به سالمندان مددجو خدمت می‌کردند.

مدیر کمیته امداد اقلید در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید اظهار داشت: همگی ما نسبت به سالمندان وظیفه سنگینی داریم.

محمدحسین امیدی عنوان کرد: احترام به سالمندان موجب عزت و سربلندی خانواده و فزونی رحمت و برکت خانه می‌شود، ازاین‌رو ادای حق واقعی سالمندان با تقدیر از زحمات آنان و رفع مسائل و مشکلات موجود وظیفه‌ای است که باید به‌دقت موردتوجه قرار گیرد.

وی از حمایت 3 هزار و 450 سالمند توسط کمیته امداد اقلید خبر داد و افزود: کمیته امداد ماهانه 80 هزار تومان حق نگهداری سالمند برای هریک از سالمندان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت می‌کند.

وی با گرامیداشت دهه امامت و ولایت از اجرای طرح بازدید از سالمندان سادات و ویزیت رایگان آنان در این دهه خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها