خبرهای داغ:
معاون فرماندار جهرم از اهدا مقداری طلا به ارزش یک‌میلیارد ریال توسط مردم این شهرستان در روزهای اخیر برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۶۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، عبدالجواد رحمانیان در جهرم از اهدا مقداری طلا به ارزش یک‌میلیارد ریال توسط مردم این شهرستان برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد و اظهار داشت: همیشه مردم جهرم ارادت ویژه‌ای به امام حسین (ع) داشته‌اند که در نذرها و وقف‌های آنان به‌راحتی مشاهده می‌شود.

وی افزود: دوستی حسین و خاندان رسالت باعث افتخار هر مسلمان شیعه است که ما جهرمی‌ها سعی کرده‌ایم این را در عمل نیز نشان دهیم.

رحمانیان بیان داشت: از زمان راه‌اندازی ستاد عتبات عالیات در کشور، ستاد جهرم نیز شروع به فعالیت کرد و جمعی از معتمدان این شهر این ستاد را اداره کرده‌اند و هیچ‌گاه کار و فعالیت آن در جهرم متوقف نشده است.

این مقام مسئول بیان کرد: در آخرین جمع‌آوری کمک‌های مردمی که در جهرم صورت گرفته است یک‌میلیارد ریال تحویل مسئولان عتبات عالیات استان فارس شده که برای مرمت و زیباسازی درب‌های حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

رحمانیان گفت: اعزام بالغ‌بر 250 نیروی متخصص به‌منظور بازسازی حرمین شریف و تأمین بخشی از سنگ‌های حرم مطهر امام حسین (ع) و مصالح ساختمانی برای مرمت و بازسازی حرم مطهر تنها بخشی از کمک‌های مردمی این شهرستان به عتبات بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها