خبرهای داغ:
«ولایت فقیه» شاخصه مشترک وصیت‌نامه‌های شهداست که مکرر به آن اشاره داشته و تأکید کرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۵۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ولایت فقیه شاخصه مشترک وصیت‌نامه‌های شهدا است که همه بزرگان به آن اشاره داشته و سفارش کرده‌اند.

ولایت مطلقه فقیه یکی از رموز موفقیت انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها است که رکنی که انقلاب را از تندبادهای روزگار و توطئه‌های دشمنان حفظ کرد و در وصایای شهدا نیز مکرراً به آن سفارش شده است.

شهید عباس یوسفی مهد:

بدانید که هیچ عبادتی بدون ولایت مقبول درگاه خداوند متعال نیست پس پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا در روز قیامت در برابر ائمه اطهار(ع) رو سفید باشید.

شهید علی محمد عسگری:

وصیتم به برادران این است که با اتحاد و توکل بر خدا پیش بروند، شر مخالفان ولایت فقیه را بکنند.

شهید گل علی مرادی کاشف:

ما باید با رهبری ولی فقیه وحدت خود را حفظ کنیم و با شرکت فعال در نماز جماعت مشت محکم خود را بر دهان تفرقه جویان بزنیم.

ما نباید به هیچ کس اجازه دهیم که در مقابل ولایت قد علم کند و بخواهد انقلاب را به انحراف بکشاند. هر کسی که از این کار کوتاهی کند، نسبت به ولایت فقیه بی‌تفاوت باشد برابر با همان کسانی است که حضرت علی(ع) را خانه نشین و استخوان در گلو کردند.

وصیت این جانب به شما جوانان عزیز، قدر این انقلاب و رهبر خود را خوب بدانید. در هر حال شکرگزار بزرگترین نعمت خداوندی که همان وجود رهبری و ولایت است، باشید.

شهید محمد همایی رشیدپور :

پیوسته از ولایت فقیه حمایت کنید تا زمانی که با ولایت هستید هرگز شکست نخواهید خورد .

شهید محمدرضا فرخی :

امت حزب الله زمان، زمان حساس است. جنگ میان حق و باطل با تمام قوا ادامه دارد. دشمنان داخلی و خارجی علیه این انقلاب در لوای اسلام ولی مخالف ولایت فقیه توطئه می‌کنند. بر شماست که در صحنه باشید و شجاعانه و صبورانه با این عوامل کفر بستیزید. به دشمن امان ندهید همانا پیروزی از ان اسلام است. مقاومت را فراموش نکنید که خداوند با صبرپیشه‌کنندگان است. در این شرایط تاریخی، خداوند تبارک و تعالی بار سنگین زنده نگاه داشتن اسلام را بر دوش ملت مسلمان ایران گذاشته و ما را در بوته آزمایش عظیمی قرار داده است که این مطلب را شهدای بسیاری به نحو مختلفی بیان نموده‌اند و اگر مقاومت‌های ما نباشد همانطور که امام فرمودند بیم آن می‌رود که زحمات شهدا به هدر رود اگر چه آنها به سعادت رسیدند و راه خدا را پیمودند. دیگر اینکه با تجربه‌هایی که ما از صدر اسلام داریم می‌بینیم بخاطر عدم آگاهی مسلمین چطور از مسیر اسلام منحرف شدند که باید برای ما درس عبرت باشد.

شهید مهدی خوش رفیق :

از تمامی امت حزب الله می‌خواهم پشتیبان ولایت فقیه باشند و مبادا خدای نکرده مثل اهل کوفه شویم.

شهید شعبانعلی خلوصی پشوتن :

ای برادران ارجمندم با استقامت و شجاعت از اسلام و ولایت فقیه دفاع کنید.

شهید عزت اله احمدی :

از هیچ قدرتی واهمه نداشته باشید که خداوند با شماهاست و در هر لحظه و شرایطی از ولایت فقیه پشتیبانی کنید.

شهید قاسم عیوضی:

هرچه بیشتر مطالعه کنند و اصل ولایت فقیه را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و اسلام را بهتر بشناسند و به قوانین آن عمل کنند

همیشه در صحنه باشید و پیرو ولایت فقیه باشید.

شهید محمدرضا شریفی :

ای قشر دانش آموز، ‌ای آینده سازان کشور، ای امیدان امام امت، ای امیدان شیعیان جهان، برادران من خالصانه برای رضای الله کار کنید. برای این جمهوری اسلامی و برای این امت شهیدپرور دلسوزانه کار کنید. می‌دانم که شما نسبت به این انقلاب و خون پاک شهیدان احساس مسئولیت می‌کنید. بیایید از این انقلاب تا زمانی که به صاحب اصلیش آقا امام زمان(عج) تحویل دهید پاسداری کنید. در هر قسمتی که هستید می‌توانید پاسداری کنید و از انقلاب و کشور خود به وابستگی به شرق و غرب جلوگیری کنیم و پاسداری کنیم از انقلاب اسلامی و بدانید که شرق و غرب باید حاکمیت ولایت فقیه را بی‌چون و چرا باید قبول کنند.

شهید محمدمراد کیانی :

برادران و خواهران گول این دو روز دنیا و وعده‌های دروغ شیطان را نخورید و زندگی را به بطالت نگذرانید و این وقتهای عزیز و طلائی را که با خون شهیدانمان بدست شما رسیده از دست مدهید که فردا از همگی ما در مورد نعمتها خواهند پرسید از نعمت ولایت علی(ع) و خاندانش و از نعمت وجود ولایت فقیه.

مردم حزب الله تا می‌توانید اسلام را یاری کنید چون تمام جهانخواران دهان باز کرده‌اند که اسلام را از میان بردارند پس سعی کنید با پشتیبانی از ولایت فقیه و اسلام مشت محکمی بر دهان ابر جنایتکاران بزنید .

شهید یوسفعلی ملکی راکد :

پیام من این است که برادران گرامی اگر می خواهیم سرزمین و کشوری آباد و آزاد و عاری از هر گونه ظلم و ستم داشته باشیم باید همیشه و همه جا پیرو رهبر و ولایت فقیه که همان نایب بر حق امام زمان عج است باشیم و همیشه سخن ارزشمند امام را در یاد و نظر داشته باشیم که فرمودند اگر می خواهید انقلاب و کشور ما به دست نا اهلان و نامحرمان نیافتد باید همیشه پیرو رهبر و ولایت فقیه خود باشیم.

شهید محمد رضایی :

از اسلام و قرآن دفاع کنید. همیشه این را در ذهن داشته باشید اگر می‌خواهید در دنیا رستگار شوید پیروی از ولایت فقیه کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات