صبح امروزبا حضور جمعی از مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران شرکت نفت، بر عرشه نفتکش اسنو به صورت نمادین از تلاشهای کارکنان شرکت ملی نفتکش تقدیر شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۵۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از جزیره خارگ،در اینمراسم که با حضور جمعی از مسئولین جزیره خارگ بر عرشه نفتکش دو میلیون بشکه ای اسنو که در لنگرگاه این جزیره مستقر بود، انجام شد، سرگرد عبدالکریم دانش آموز از زحمات کارکنان شرکت ملی نفتکشتقدیر نمود .

فرمانده سپاه ثارا... خارگ گفت: کارکنان این شرکت در طول سالهای دفاع مقدس که دشمن از طریق بمباران کلیه تاسیسات دریا و خشکی صنعت نفت، همت خود را بر قطع صادرات نفت و ایجاد بحران اقتصادی به کار گرفته بود، فداکارانه و با از جان گذشتگی نگذاشتند، صادرات نفت حتی برای لحظه ای قطع شود .

وی کار خستگی ناپذیر و مجاهدانه در امر صادرات نفت کشور در شرایط سخت تحریمها را یکیدیگر از خدمات ارزندهاین قشر به اقتصاد مملکت دانست.

در ادامه حجت الاسلام مرادی امام جمعه موقت این جزیره ضمن تبریک به مناسبت عید سعید غدیرخم و تجلیل از تلاشهای کارکنان شرکت ملی نفتکش، کار در شرایط سخت دریا و دوری چند ماهه از خانواده را طاقت فرسا دانست و برای کارکنان غیور این شرکت آرزوی توفیق نمود.

در پایان مسئولین به همراه کارکنان نفتکش اسنو در ضیافتی صمیمی به صرف نهار پرداختند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات