خبرهای داغ:
مسئول جهاد سازندگی سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری اردوهای جهادی با حضور یک هزار نفر در 35 روستای محروم در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۵۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
رحیم‌ پورنهاوندی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در نهاوند اظهار داشت: اردوهای جهادی با هدف ترویج فرهنگ کار و تلاش و گروهی کردن اقشار و محلات و خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم برگزار می‌شود.

وی افزود: اردوهای جهادی محلات در سال جاری از ابتدای سال آغاز شد و در فصل تابستان نیز اردوهای جهادی دانشجویی و طرح هجرت دانش‌آموزی در عرصه‌های مختلف برگزار شد.

مسئول جهاد سازندگی سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: تعداد نفرات شرکت‌کننده در این اردوها از بسیج محلات 308 نفر، دانش‌آموزی 300 نفر، دانشجویی 6 گروه در قالب 80 نفر بود که در 35 روستا و منطقه محروم در سطح شهرستان خدمات‌رسانی می‌کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو گروه دانش‌آموزی 7 روزه محلات در روستای شهرک و دهفول مشغول فعالیت هستند.

پورنهاوندی با اشاره به عرصه اردوها ابراز داشت: عرصه فعالیت گروه‌های جهادی در پروژه‌های عام المنفعه از قبیل حسینیه و مساجد و پایگاه‌های تابعه و مدارس سایر شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی نهاوند در سال گذشته با حضور یک هزار نفر بسیجی برگزار شد و امسال نیز همین تعداد در اردوها شرکت داشتند.

مسئول جهاد سازندگی سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: تأثیر اردوهای جهادی در جامعه کمک به بدنه دولت در احداث و مرمت پروژه‌ها و آشنایی با کار گروهی و مدیریت افراد و کمک به سازندگی و آبادانی مناطق محروم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات