خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

امروز سیاست دشمن در منطقه تغییر حضور است

جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع)همدان گفت: امروز سیاست دشمن در منطقه تغییر حضور است و این ایده با به کارگیری گروه‌های تکفیری و مقابله با نفوذ اسلام در جهان در حال پیگیری است.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۰۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی در مراسم افتتاح حوزه جدید کارگری و کارمندی قهاوند و پایگاه شهید بکند روستای دشته با اشاره به اهداف شوم دشمنان از اول انقلاب تا امروز اظهار داشت: دشمنان ما همیشه آماده هستند و برای کشور، اعتقاد و جوانان ما برنامه دارند اما اقدامات آنان بر اساس موقعیت‌های زمانی دائماً در حال تغییر است.

وی گفت: امروز سیاست دشمن در منطقه تغییر حضور است و این ایده با به کارگیری گروه‌های تکفیری با همکاری برخی از کشورهای منطقه در راستای تجزیه کشورهای مسلمان و مقابله با نفوذ اسلام در جهان و در نهایت مقابله با قدرت عظیم جمهوری اسلامی در حال پیگیری است .

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به نقش مهم بسیج اقشار و ادارات افزود : سازمانها و ادارات دولتی از طریق مدیران و کارمندان آنها هدایت و رهبری میشود که در این بین وجود بسیج اقشار و بسیجیان مخلص یک ظرفیت عظیم در جهت خدمت رسانی صادقانه به آحاد مردم ، پیشبرد اهداف عالیه نظام و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی با صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات