خبرهای داغ:

بسیجیان معادلات نظامی دنیا را نقض کردند/ مدیریت جهادی الگوی نجات از مشکلات

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: بسیج در تمام عرصه ها حضور دارد و بسیجیان در دوران دفاع مقدس صحنه ها و حماسه هایی را آفریدند که معادلات نظامی دنیا را تغییر دادند.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۹۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمد وحدتی در مراسم گرامیداشت دهه ولایت وامامت و همچنین هفته دفاع مقدس که در مسجد چهارده معصوم(ع) نهبندان برگزار شد اظهار کرد: اگر سرمایه هشت سال دفاع مقدس نبود امروز دچار مشکل می شدیم.

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه ادامه داد: مقاومت و سربلندی امروز ما به برکت دفاع مقدس است چرا که ملت با توجه به حوادث و اتفاقات رخ داده در طول انقلاب اسلامی با مشکلات آشنا است.

وی افزود: رمز پیروزی ما در دفاع مقدس الگو گیری از مدیریت جهادی بود و امروز نیز الگوی نجات ما از مشکلات مدیریت جهادی است.

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به ویژگی های بسیج گفت: بسیج در تمام عرصه ها حضور دارد و در دوران دفاع مقدس نیز در عرصه ی نظامی حضور پیدا کرد و بسیجیان در این دوران صحنه ها و حماسه هایی را آفریدند که معادلات نظامی دنیا را تغییر دادند.

وحدتی ادامه داد: ویژگی مهم انقلاب ما این است که در مقابل ابر قدرت ها ایستاد و در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرده است.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ایران در برابر تمام دنیا ایستاد چرا که تمام قدرت های جهانی چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ اطلاعاتی از صدام حمایت می کردند اما برای اولین بار در تاریخ یک وجب از خاک کشور از دست نرفت.

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه ایمان، معنویت و مدیریت جهادی را عوامل پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: اگر بخواهیم در هر عرصه ای تحول ایجاد کنیم باید از مدیریت جهادی استفاده کنیم.

وحدتی افزود: در عرصه ی نظامی اگر چه در طول این سال ها تحریم بوده ایم اما به دلیل به کار بردن مدیریت جهادی پیشرفت ها و دستاوردهای زیادی به دست آورده ایم.

وی تصریح کرد: به برکت دفاع مقدس چهره استکبار پیدا شده است و ملت ها امید و اعتماد به نفس پیدا کرده اند و ایران فرمول مقاومت را به دنیا صادر کرده است

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به اینکه امروز توطئه دشمن کم نشده است ادامه داد: دشمن در حال آماده باش است و از شیوه های بسیار ناجوانمردانه ای تلاش می کند به کشور آسیب برساند.

وحدتی افزود: دشمنان در جنگ نرم حرکت بدون صدایی را دنبال می کند که به دنبال این است که ایمان و معنویت را از جامعه بگیرد.

وی یادآور شد: در جنگ نرم تنها افکار و نگرش افراد تغییر می کند و ارزشها به ضد ارزش تبدیل می شود.

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه خاطر نشان کرد: هدف شبکه های اجتماعی و ماهواره از بین بردن بنیان خانواده ها است که خانواده ها نسبت به آن باید هشیار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها