خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده:

غفلت از نفوذ فرهنگی و اقتصادی دشمن غیرقابل بخشش است

فرمانده سپاه نقده گفت: غفلت از نفوذ فرهنگی و اقتصادی دشمن غیرقابل اغماض و بخشش است.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۸۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار امیر اکبری در جمع خبرنگاران شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس، از اجرای بیش از 80 برنامه در این هفته خبر داد و گفت: برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس که در رأس آن رژه پرصلابت نیروهای مسلح قرار دارد، متناسب با ترویج روحیه نشاط و مقاومت و اندیشه شهادت طلبی است.

وی با اشاره به سخنان دیروز مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه کشور، اظهار کرد: همانطور که امام خامنه ای هم در سخنان دیروزشان تأکید کردند خطر نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن از خطر نفوذ امنیتی و اقتصادی بسیار بیشتر است و اگر این سخنان را در کنار هشدار دو دهه قبل ایشان درباره خطر شبیخون فرهنگی بگذاریم متوجه می شویم که دشمن سال هاست در عرصه جنگ سفید به دنبال تغییر رفتار ملت و نظام و نهایتا براندازی است بنابراین زنده نگهداشتن روحیه مقاومت و اندیشه اسلام ناب که اقتصاد مقاومتی یکی از مؤلفه های آن است می توان از پس حمله های نرم دشمن برآمد.

فرمانده سپاه نقده افزود: امسال 800 میلیارد اعتبار در زمینه عمران و آبادانی و ترویج اقتصاد مقاومتی در اختیار سپاه نقده قرار گرفته که تا امروز 400 میلیارد آن هزینه شده است.

به گفته اکبری، علاوه بر رژه 31 شهریور، پیاده روی خانوادگی و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از برنامه های شاخص سپاه در هفته دفاع مقدس امسال نقده می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار