خبرهای داغ:
بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ایستادگی در برابر نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن از نفوذ اقتصادی و امنیتی مهمتر است گفت: ملت باید در مقابل این موضوع هوشیار باشند و راه را بر هر گونه نفوذ دشمن ببندند.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۸۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمود رضا بخشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان صبح امروز در همایش ائمه جماعات ، هیات امنا و فرماندهان پایگاه های بسیج محلات شهرستان نهبندان با اشاره به توافق نامه هسته ای و دوران پساتحریم اظهار کرد: نفوذ فرهنگی و سیاسی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری از نفوذ اقتصادی وامنیتی مهمتر است.

وی افزود: ملت باید در مقابل این موضوع هوشیار باشند و راه را بر هر گونه نفوذ دشمن ببندند و دشمن را نیز در این نقشه خود مایوس کنند .

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان با بیان اینکه مسجد نقش و جایگاه مهمی در اسلام دارد گفت: خادم مسجد نقش مهمی در جذب مردم به مساجد دارد .

بخشی تاکید کرد: اگر به دنبال حفظ انقلاب و مصون سازی جوانان از نقشه های خبیثانه دشمنان هستیم ؛ چاره ای جز جذب جوانان و آحاد مرد به مسجد نداریم و این حاصل نمی شود؛ جز با به کار گرفتن افراد توانمند و اجرای برنامه های متنوع و جذاب .

در ادامه این مراسم امام جمعه نهبندان ضمن خیرمقدم به امامان جماعات و هیات امنای مساجد با اشاره به مصیبت حادثه منا و وضعیت فاجعه بار آن در عید قربان امسال گفت: با حفظ عزای عمومی عید غدیر را پاس بداریم و سیاست دشمن این است که عید غدیر را به حاشیه براند .

در پایان این مراسم از جمعی از ائمه جماعات ، خادمین مساجد و فرماندهان پایگاه ها و مدیران کانون های مساجد تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها