بسته های لوازم کمک آموزشی اهدایی بین دانش آموزان روستاهای محروم این شهرستان سردشت توزیع شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۷۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این حرکت شایسته که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه سردشت انجام شد، بسته های لوازم کمک آموزشی اهدایی حاوی کیف و لوازم التحریر، بین دانش آموزان روستاهای محروم شهرستان سردشت توزیع شد.

سرهنگ عباسی گفت: این هدایا شامل کیف و نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان و با هدف ایجاد شور وروحیه با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید بوده است و نباید فراموش کرد که نسل کودک ونوجوان ما سرمایه های اصلی این جامعه محسوب شده وآینده این کشور به دست آنان رقم خواهد خورد که در خصوص ایجاد ظرفیت ها در این قشر به طور قطع نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم .

وی افزود: تلاش بسیج در رشد و تعالی و گسترش علم در روستاها و مناطق محروم همیشگی بوده و بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای کشور از ظرفیت های فراوانی برای حضور در عرصه های مختلف از جمله عمرانی و محرومیت زدایی برخوردار است و همواره با انجام کارهای عمرانی نسبت به رفع محرومیت اقدام کرده است.

عباسی ادامه داد: این برنامه به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه سردشت برگزار گردید که در این راستا بسته های لوازم کمک آموزشی اهدایی حاوی کیف و لوازم التحریر، بین دانش آموزان روستاهای محروم شهرستان سردشت توزیع گردید.

وی افزود: ایجاد شور و شعف در میان دانش آموزان روستاهای محروم در آستانه سال جدید از زیبایی های خاصی برخوردار بوده و می تواند در روحیه آنان برای حضور در صحنه تحصیل علم و دانش موثر باشد که به طور قطع فعالیتهای بسیج در این راستا ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات