یادواره شهدای نلاس در مسجد روستای هلوه برگزار گردید .
کد خبر: ۸۵۷۵۳۷۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این یادواره که در یک فضای معنوی برگزار شد جمعی از مسوولان شهرستان، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم نلاس حضور داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در این یادواره گفت: در بین مسوولان نظام جمهوری اسلامی و اقشار مختلف مردم، شهدا و خانواده های معظم آنها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

سرهنگ حبیبی افزود: امروزه تمامی پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مرهون خون شهدا، ایثارگری ها و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب است.

وی هدف از تشکیل این گونه مجالس را یادآوری یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا و رزمندگان این منطقه برای دفاع از آرمان های انقلاب، پیروی از امام راحل، دفاع از کیان اسلامی و برای امنیت پایدار منطقه جان خود را فدا کردند.

حبیبی اظهار کرد: همگان وظیفه داریم در قبال خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا از هیچ تلاشی دریغ نورزیم و قدردان این ایثارگری و جانفشانی شهدا باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در آخر به جایگاه رفیع شهادت در دین مبین اسلام پرداخت و گفت: شهدا برای دفاع از این مرز و بوم تمام هستی خود و حتی جان خود را نیز برای آسایش، آرامش و امنیت پایدار منطقه فدا کردند.

قرائت مقاله و قدردانی از خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های این یادواره بود.

ارسال نظرات