خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی گرمسار در محکومیت اتفاقات اخیر سرزمین منا؛

آل سعود خنجری در قلب مسلمانان/خائن الحرمین زیبنده رهروان راه یزید است

آل سعود به گفته امام خمینی(ره) به سان خنجری هستند که همیشه در قلب مسلمانان فرور فته اند، آنها ثابت کرده اند که حقا وارثان ابی سفیان و ابی لهب و رهروان راه یزید هستند که به حق خائن الحرمین زیبنده آنهاست.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۷۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گرمسار طی بیانیه ای اتفاقات اخیر سرزمین منا را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحيم

«أَ جَعَلْتُمْ سِقايَةَ الْحاجِّ وَ عِمارَةَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ وَ جاهَدَ في‏ سَبيلِ اللَّهِ لا يَسْتَوُونَ عِنْدَ اللَّهِ وَ اللَّهُ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمينَ(آیه 19 سوره توبه)»

حکومت سعودى مطمئن باشد که امريکا لکه ننگى بر دامنش نهاده است که تا قيام قيامت هم باآب زمزم و کوثر پاک نمى شود و خونى که از دل اقيانوس بزرگ ملت ما بر سرزمين حجاز جارى شده است، زمزم هدايتى براى تشنگان سياست ناب اسلام گرديده است که ملتها و نسلهاى آينـده از آن سيراب و ستمکاران در آن غرق و هلاک مى شوند و ما همه اين جنايتها را به حساب امريکا گذاشته ايم و به يارى خدا و در موقع مناسب به حساب آنان خواهيم رسيد و انتقام فرزندان ابراهيم را از نمرودها و شياطين و قارونها خواهيم گرفت.«امام خمینی (ره)»

گویی آیه كریمه در همین عصر نازل شده و گویی برای آل سعود و امثال آل سعود در طول تاریخ و برای ملت مجاهد بزرگ ایران و حجاج بیت الله الحرام در عصر حاضر و امثال آنان در همه اعصار آمده است. خداوند تعالی می فرماید: شما كوردلان آب رسانی به حجاج و تعمیر مسجدالحرام را با ارزش آنانی كه ایمان به خدا و به روز جزا آورده و در راه خدا مجاهده می كنند، مساوی قرار داده اید، حاشا كه اینان با شما مساوی نیستند و خداوند ستمگران را هدایت نمی كند.

... و آیا خداوند با ذكر«والله لایهدی القوم الظالمین» نمی خواهد بفرماید خداوند سعودی های عصر و تمام اعصار تاریخ را ستمگرانی بیش نمی داند كه قابل هدایت نیستند و خداوند آنان را هدایت نمی فرماید.

اين حادثه پيشتر از آنكه خوي آل سعود مسلمان کش را فاش كند فرياد مظلوميت امت اسلام است، در دنياي امروز ما هر روز تعدادي از مسلمانان در نقاط مختلف قرباني مستكبران و گردنكشاني مي‌شوند كه براي رسيدن به مقاصد كثيف خود از كشتن و غارت مسلمانان هيچ خوفی ندارند؛ اما مع الاسف تلخ تر از هجمه استكبار و دست نشانده هاي آنها عدم موضع گيري قاطع و صريح برخي مسئولان داخلي است. اين کم ترین درخواست ما از مسئولان مربوطه است كه با موضع‌گيري انقلابي و صريح خود در چنين مواقعي بر قلب داغديده امت اسلامي و به خصوص مردم عزيز ايران مرهمي باشند چرا كه به تجربه دريافته‌ايم كه مسامحه و مصالحه با گردنكشان و سفاكان عالم نه تنها دردي از ما درمان نمي‌كند بلكه از ما جهت رسيدن به منافع شيطاني خود بهره خواهند برد و در بهترين شرايط همچون بردگان و كنيزان، ما را در بازار عالم به فروش مي‌رسانند.

خواسته دیگر ما از مسئولان آن است كه توجه داشته باشند دولت خونخوار عربستان ديگر لياقت خدمت به حجاج بيت الله الحرام را ندارد و اتخاذ هرگونه موضعي كمتر از اين، كمك به پايداري اين دولت مرتجع و ادامه اين گونه كشتارهاي به اصطلاح غير عمدي خواهد بود.

اولويت آل‌سعود امروز كشتار مردم يمن است تا از نفوذ و گسترش فرهنگ مقاومت جلوگيري كند؛ لذا كليد‌داري خانه خدا و مديريت دو شهر مكه مكرمه و مدينه منوره بايد به دست امت اسلام قرار گيرد.

پر واضح است آن دولتي كه گوش به زبان مستكبران عالم دارد لياقت انجام هيچ كاري جز نوكري شيطان بزرگ را نخواهد داشت و اين براي ما درس ديگري است تا بدانيم دشمنان ما از كم عقلان و بي‌خردان قرار داده شده اند.

آل سعود به گفته امام خمینی(ره) به سان خنجری هستند که همیشه در قلب مسلمانان فرورفته اند، آنها ثابت کرده اند که حقا وارثان ابی سفیان و ابی لهب و رهروان راه یزید هستند که به حق خائن الحرمین زیبنده آنهاست.

ما اعلام مي كنيم كه خوشبيني به استكبار و دست نشانده هاي آنان مقدمه سقوطمان را فراهم خواهد كرد لذا به جاي خوش بيني به دولت عربستان مبني بر اتفاقي بودن حادثه سرزمین منا و در جهت اعتلاي امت اسلام درخواست خلع‌يد مديريت مناسك حج را از دست آل سعود خواستاريم.

به گفته پیر مرادمان خمینی کبیر و امام خامنه ای همه این جنایت ها را به حساب آمریکا گذاشته ایم و به یاری خدا و در موقع مناسب به حساب آنان خواهیم رسید و انتقام فرزندان ابراهیم را از نمرود ها و شیاطین و قارون ها خواهیم گرفت و ما جوانان انقلابی به حمد الهی مکه معظمه و حرمیین شریفین را آزاد خواهیم کرد و زمین را ازوجود شما پاک خواهیم کرد.

و در آخر با حزن و اندوه فراوان، این مصیبت بزرگ را محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نائب بر حقش امام خامنهای عزیز و عموم ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می نماییم و برای خانواده های حجاج در سراسر کشورهای اسلامی صبر جمیل از خداوند متعال مسئلت داریم.

والسلام علی من اتبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گرمسار

ارسال نظرات
پر بیننده ها