مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی و بسیج دانش آموزی سپاه چالدران در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۶۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه چالدران در این مراسم ضمن تاکید بر ضرورت فعال تر شدن این نهاد مردمی در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی گفت: تفکر بسیجی الگویی مناسب در همه عرصه های زندگی اجتماعی می باشد.

سرهنگ دوم پاسدارعباس ذاکری با اشاره بر ویژگی های بارز روحیه بسیجی افزود: نرمی در گفتار،عدم نگاه خصمانه به موضوعات و اخلاق مداری از مهمترین این ویژگی ها می باشدو نهاد مقدس بسیج بهترین بستر برای خودسازی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه چالدران اضافه کرد:دانش آموزان و دانشجویان بسیجی امسال فعالیتهای مختلفی را در حوزه های عمرانی ، فرهنگی ، پزشکی و دامپزشکی بر عهده گرفتند و با فعالیت 3 ماهه خود نقش موثری را در رفع محرومیت مناطق روستائی این شهرستان ایفا کردند.

سرهنگ عباس ذاکری ادامه داد : امسال در زمینه طرح هجرت توسط دانش آموزان بسیجی 12 باب مدرسه رنگ آمیزی و محیط مدرسه ها با نوشتن احادیث و مفاهیم پند آموز زیبا سازی شد .

همچنین وی گفت: در قالب طرح اردوهای جهادی ،دانشجویان بسیجی در زمینه های عمرانی اقدام به احداث خانه محرومین ، احداث غسالخانه، ساخت پل، دیوار کشی حیاط خانه محرومین، ساخت آشپزخانه و سرویس های بهداشتی ودر زمینه های فرهنگی اقدام به برگزاری کلاس های آموزش احکام، قرآن و تدریس مواد درسی برای دانش آموزان، در بخش پزشکی اجرای کلاس های مشاوره، مامائی و ویزیت رایگان بیماران و در بخش دامپزشکی نیز خدمات مختلف از جمله واکسینه نمودن دام ها و معاینه دام ها کردند.

ارسال نظرات