خبرهای داغ:
با هدف نمایش وحدت و انسجام نیروهای مسلح؛

همایش پیاده روی نیروهای مسلح مستقر در شهرستان مهدیشهر برگزار شد

همایش پیاده روی نیروهای مسلح با هدف نمایش وحدت و انسجام یگان های نظامی و انتظامی در شهرستان مهدیشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۶۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر در حاشیه برگزاری این همایش اظهار داشت: امروز امنیت و آسایش و ثبات نظام جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت و جانفشانی رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.

حسن ذوالفقاری گفت: دفاع مقدس نشات گرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است که امام حسین(ع) در سال 61 هجری با نثار جان خویش اسلام را زنده کرد و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس نیز با تأسی از سرور شهیدان به دفاع از دین و اسلام پرداختند.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح ما در اوج آمادگیو اقتدار قرار دارند و با تبعیت از ولایت فقیه و با بصیرت و هوشیاری آماده مقابله با هر گونه تهدید سخت و نرم هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس که فرهنگ مقابله با نفوذ است؛ علاوه بر جلوگیری از نفوذ دشمنان به مرزهای آبی و خاکی و حریم هوایی راه نفوذ به حریم فکری، عقیدتیو فرهنگی را بستهو مقابله می کنند.

ذوالفقاری با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی نیروهای مسلح در شهرستان مهدیشهر با هدف به نمایش گذاشتن وحدت و انسجام و اقتدار نیروهای مسلح شهرستان اظهار داشت: هر چند اسم و لباس، مأموریت هر یگان شامل ارتش، سپاه و ناجا متفاوت است؛ ولی اهداف و آرمان یکی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها