فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

رژیم آل سعود باید از جوامع اسلامی عذر خواهی کند

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا با اشاره به کفایتی و سوء مدیریت دست اندکاران دولت عربستان و رژیم آل سعود ا، حوادث منا را نشان بی لیاقتی این رژیم در برپایی مراسم عبادی و باشکوه حج دانست.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۲۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:حسن عاطف ضمیر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و ایام دهه ولایت و امامت (عیدقربان و عید غدیر)، حادثه غمبار منا را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری تسلیت گفت و برای درگذشتگان طلب مغفرت وبریا بازماندگان طلب صبر نمودند.

وی با اشاره به کفایتی و سوء مدیریت دست اندکاران دولت عربستان و رژیم آل سعود این را نشان  بی لیاقتی این رژیم در برپایی مراسم عبادی و باشکوه دانست.

عاطف ضمیر عنوان داشت: این موضوع که رژیم آل سعود به فرموده  مقام معظم رهبری باید ازجوامع مسلمان عذر خواهی کند و مسئولین این سوءمدیرتی را بپذیرند، اضافه کرد: این رژیم بی کفایت به جای اینکه تلاش خود را صرف برپای این اجتماع با شکوه و عظیم مسلمین جهان نماید، همت خود را به کشتار مردم مظلوم یمن گماشته و به جای شادکردن دل مسلمانان و پیروان خدا، دل دشمنان اسلام و مستکبرین عالم و پیروان شیطان صفت را شاد می کند.

وی در پایان ادامه داد:  این سلسله اقدامات رژیم آل سعود، از سوءمدیریت و بی کفایتی گرفته تا کشتار مردم مضلوم یمن، پرده از چهره واقعی این رژیم برخواهد داشت و آنچه مسلم است آنکه شیطانی بزرگ یعنی آمریکای جنایتکار ورژیم جعلی صهیونستی ازاین اتفاقات بیشترین سود و شادی را خواهند برد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار