فرمانده سپاه جم خبر داد:

بازسازی میدانی واقع غدیر خم توسط بسیجیان شهرستان جم

فرمانده سپاه شهرستان جم از باز سازی میدانی واقع غدیر خم توسط بسیجیان این شهرستان در عید بزرگ غدیر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۲۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: سروان عبدالرضا ریزی صبح دیروز در جلسه هماهنگی باز سازی میدانی واقع غدیر خم با بیان اینکه همزمان با عید غدیر خم در 132 نقطه از کشور این واقع بزرگ را بازسازی می شود، گفت: عید غدیر فرصتی برای تبیین جایگاه ولایت فقیه در جامعه است.

ریزی با بیان اینکه غدیر مهمترین واقعه اسلام و همان بنا نهادن ولایت و رهبری در جامعه اسلامی است، افزود: غدیر با ارزش‌ترین و عمیق‌ترین اعیاد شیعه است و غدیر تنها یک رویداد تاریخی نیست بلکه هویت و شناسنامه نبوت است.

با بیان اینکه مناسبت های دینی و مذهبی فرصت مناسبی است برای رونمایی ارزش‌های دینی در جامعه است، گفت: باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت مناسبت‌هایی چون اعیاد قربان و غدیر،جامعه‌ای در خور شأن و منزلت اسلامی داشته باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم با اشاره به اینکه هدف از بازسازی این واقع بزرگ و مهم، تبیین موضوع غدیر و گسترش فرهنگ ولایت و تعمیق هویت دینی بمنظور الگوسازی و معرفی عید غدیر خم است افزود: این کار بزرگ و عظیم در شهرستان جم با همکاری هیئات مذهبی بویژه هیئت تعزیه شاه نشین ولایت در روز جمعه، همزمان با عید غدیر خم برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات