فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری میدان تیر با حضور اعضای شورای تامین شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد .
کد خبر: ۸۵۷۵۳۰۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ خلیل رفعتی صبح امروز در مراسم تیراندازی که با حضور اعضا شورای تامین و مسئولین شهر و رئسای شرکت های پتروشیمی، نفت و گاز و منطقه ویژه پارس جنوبی برگزار شد خاطرنشان کرد: مسئولین امروز علاوه بر سیر صعودی در بعد اعتقادی و معنوی باید در زمینه آمادگی دفاعی و تاکتیک‌های نظامی و رزمی نیز مهارت‌های کافی را داشته باشند.

رفعتی با اشاره به اينكه اين مراسم هر ساله براي ارتقاء توان رزمي و حفظ انسجام مسئولین  اين شهرستان برگزار مي شود گفت:  براي هر مسئول ارشدلازم است كه با اصول و قواعد تير اندازي با سلاح مسلط با شد.

وی تصريح كرد: در دين اسلام مقوله تير اندازي و لزوم فراگيري اصول آن توسط پيامبر اسلام نيز سفارش شده است و بر همين اساس سپاه ناحيه عسلویه در راستاي تأكيدات رسول اكرم (ص) برنامه تيراندازي  و ميدان تير را براي مسئولین شهرستان پيش بيني كرده و به اجرا در آورده است.

وي ادامه داد:آمادگی رزمي مسئولین  باید با در نظر گرفتن جنبه های عینی نبرد و تجسم صحنه واقعی رویارویی شکل و سازمان پیدا کند و به همين منظور اعضا شورای تامین و دیگر دوستان با مرور  اصول تاكتيكي ميدان تير به تير اندازي با اسلحه كلاش خواهند پرداخت.

وی هدف از برگزاری میدان تیر را بالا بردن توان رزمی بیان کرد و گفت: مسئولین با حضور خود در صحنه، هرآنچه را که دشمنان برای ایران اسلامی برنامه ریزی می کنند، خنثی کرده اند.

وی تاکید کرد: آنچه برای مسئولین مهم است حضور در صحنه و حرکت در پشت سر ولایت است.


انتهای خبر

ارسال نظرات