جانشین سپاه کربلا در همایش نقش اصناف در دفاع مقدس در گلوگاه گفت

دشمن مخالف تحقق بازار اسلامی است

جانشین سپاه کربلا در همایش نقش اصناف در دفاع مقدس در گلوگاه گفت: دشمن برای همه اقشار جامعه برنامه ریزی کرده است و مخالف تحقق بازار اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۸۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱





خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارشروابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه، سرهنگ پاسدارحسین محمد رضایی در همایش نقش اصناف و بازاریان در دفاع مقدس گفت: در دوران شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بعد از لطف و عنایت خداوند دو عامل رهبری بی بدیل حضرت امام خمینی(ره) و حضور و مشارکت پرشور مردم نقش مهمی در تحقق انقلاب داشت.

وی اذعان داشت: امروزه اهمیت این دو عامل را در کشورهایی که بیداری اسلامی داشتند مشاهده می‌کنیم که بواسطه فقدان وجود همزمان این دو عامل در کنار یکدیگر این کشورها با مشکل مواجه شدند.

جانشین سپاه کربلا مازندارن بیان کرد: اصناف و اقشار مختلف جامعه تا به امروز هم بواسطه هوشمند و اهل بصیرت بودند و همواره در صحنه حضور دارند و به برکت همین حضور آگاهانه در مقابل زیاده خواهی نظام سلطه ایستاده ایم.

محمدرضایی با تاکید بر اینکه تداوم انقلاب اسلامی آسان تر از خود انقلاب نیست، افزود: ما باید این انقلاب را حفظ کنیم و تلاش کنیم انقلاب اسلامی مسیر تعالی بخش خود را ادامه دهد و اگر خدای ناکرده انحرافی در این راه اتفاق بیافتد شرمنده شهدا می‌شویم.

وی تصریح کرد: دفاع همچنان باقی است و مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد، تخاصم دشمن با ما سر مسائل هسته ای نیست بلکه آنها با صدای اسلام مشکل دارند و از گفتمان انقلاب اسلامی هراس دارند به همین دلیل دشمن برای همه اقشار جامعه برنامه ریزی کرده است و مخالف تحقق بازار اسلامی است.

جانشین سپاه کربلا مازندارن ادامه داد: اصناف و بازاریان کمک کردند که انقلاب شکل بگیرد و اکنون برای ادامه و پایداری هم باید همه کمک کنند، بازاریان در دوران دفاع مقدس خیلی خوب پای کار آمدند، اما اکنون فضا خیلی پیچیده تر شده است، چون درآن دوران جبهه و خاکریز مشخص بود اما اکنون دشمن در آن طرف خاکریز نیست بلکه دشمن از راه فرهنگی وارد شده و ممکن است در درون خانه های ما باشد، دشمن برای همه اقشار جامعه برنامه ریزی کرده است و مخالف تحقق بازار اسلامی است.

محمدرضایی در پایان گفت: دشمن خوب می‌داند از راه نظامی قادر به نفوذ نیست و با جنگ نرم و تحریم اقتصادی وارد شده البته به یاری خدا، انقلاب اسلامی از جغرافیا ایران عبور کرد و به کشورهای دیگر صادر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار