نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری مطرح کرد

استکبار برای نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری انقلاب اسلامی تلاش می کند

نماینده مردم استان مازندران در خبرگان رهبری گفت: تلاش استکبار برای نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری انقلاب اسلامی ایران یک هشدار جدی است.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۵۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی در نخستین یادواره شهدای مخابرات شهرستان قائمشهر، اظهار کرد: دفاع مقدس زمان مناسبی برای تفکر، درک سختی‌ها و مشکلاتی است که مردم ایران در زمان هشت سال دفاع مقدس تحمل کردند.

نماینده مردم استان مازندران در خبرگان رهبری با بیان اینکه امسال خباثت آل‌سعود فاجعه‌ای را در عید قربان ایجاد کرد که برای ملت ایران آزاردهنده بود، گفت: ظاهرا شهرستان قائم‌شهر در استان مازندران بیشترین آمار کشته‌شدگان حجاج را دارد.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس تعداد بسیاری جان خود را از دست داده‌اند، افزود: رزمندگان با ایمان و پشتکار در هشت سال دفاع مقدس شرکت کردند و خالصانه جان خود را برای نگه داشتن اسلام از دست دادند.

آیت‌الله معلمی با تاکید بر اینکه ملت ایران با انسجام و وحدت خود توانستند در برابر مشکلات ایستادگی کنند، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، صدام به همراه استکبار جهانی بر این گمان بودند که می‌توانند ایران را به زانو در آورند اما در برابر ایستادگی ملت ایران عقب‌نشینی کردند.

وی یادآور شد: امام راحل و مقام معظم رهبری با تدبیر و مدیریت به موقع توانستند در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کنند و هرگز اجازه ندادند ذره‌ای از خون شهیدان انقلاب و دفاع مقدس پایمال شود.

آیت‌الله معلمی اضافه کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان نتوانستند توطئه‌های خود را عملی کنند و در برابر وحدت و انسجام ملت ایران به زانو درآمدند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با پایه‌ریزی جنگ در تلاش بود تا ایران را به سازش وادار کند، متذکر شد: امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در راستای عزت ملت قدم برداشته‌اند و هرگز اجازه نداده‌اند تا دشمن توطئه‌های خود را عملی سازد.

آیت‌الله معلمی در پایان گفت: تلاش استکبار برای نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری انقلاب اسلامی ایران یک هشدار جدی است که در این راستا مقام معظم رهبری با هشدارها و ارائه نکات لازم از هرگونه توطئه و دسیسه جلوگیری می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها