خبرهای داغ:
امام جمعه گزیک در مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره):
مولوی فاضلی امام جمعه گزیک با بیان اینکه ما قدرت صبر و استقامت در برابر فتنه ها را داریم گفت: ما باید در مواجهه با مشکلات، در مواردی که سبب شکنجه و آزار قرار می گیریم؛ استقامت کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۴۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مولوی فضل الله فاضلی امام جمعه گزیک در مراسم افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) این شهر، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ما قدرت صبر و استقامت در برابر فتنه ها را داریم.

وی ادامه داد: در حدیثی حضرت رسول اکرم(ص) می فرمایند " زمانی می آید که فتنه ها مانند تارهای حصیر بر قلب انسانها تاری می شود و کسی که این فتنه ها را بپذیرد گوشه ای از قلب خود را سیاه کرده و کسانی که از آنها دوری کنند گوشه ای از قلب آنها سفید می شود".

نعمت امنیت دستاورد استقامت است

فاضلی عنوان کرد: ما باید از بحث استقامت این نتیجه را بگیریم که در مواجهه با مشکلات ، در مواردی که سبب شکنجه و آزار قرار می گیریم؛ باید استقامت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عزیزانی که در این نظام جان خودشان را فدا کردند، یکی از دستاوردهای حرکات اینها نعمت امنیت است که خود امنیت دستاورد استقامت است.

امام جمعه اهل تسنن گزیک با اشاره به حدیث دیگری از رسول خدا(ص) که فرمودند "دو نعمت مفقودند و آن دو سلامتی و امنیت است" افزود: تا وقتی که ما سالم هستیم قدر سلامتی را نمی دانیم اما خدایی ناکرده کوچک ترین سر دردی عارض شود؛ قدر سلامتی را می دانیم.

وی تصریح کرد: همین طور اگر تمام ثروت ها و نعمت ها را داشته باشیم اما امنیت نداشته باشیم آیا آنها به درد می خورد یا برای ما فایده ای دارد؟

بنی اسدی: وظیفه داریم ماهیت انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اهمیت هشت سال دفاع مقدس را برای حاضرین در مراسم تبیین کرد و گفت: وظیفه ما این است تا ظهور و بروز ماهیت انقلاب اسلامی را نشر دهیم و به نقطه نقطه دنیا برسانیم.

حجت الاسلام بنی اسدی با بیان اینکه پیامبر(ص) شاخصه های متعددی را در دستور کار جوامع اسلامی قرار دادند، اظهار کرد: خداوند متعال به نبی مکرم اسلام دستور دادند " فاستقم کما امرت و من تاب معک" با این آیه شریفه، دفاع مقدس ما ملبس و مقدس به این لفظ مقدس شد و از آن به عنوان دفاع مقدس نامبرده شد؛ چون اتکا به خداوند مسیر حرکت همه رزمندگان دوران دفاع بود.

وی با بیان اینکه مردم جامعه ما همواره به دنبال حق بودند یادآور شد: پیامبر عظیم الشان در زمانی که بیش از 83جنگ علیه پیامبر طرح ریزی و برنامه ریزی می شود که پیغمبر می تواند استقرار حاکمیت اسلام را در مدینه محقق کند لذا در دوران حیات پیامبر در مکه به واسطه کوری و بی بصیرتی مردم بود، پیغمبر نتوانست موفقیت های لازم را کسب کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: امروز هم دفاع مقدس ما بیش از 60جنگ در دوران حیات اسلامی این کشور را تجربه کرده که به واسطه بصیرت مردم موفقیت های زیادی را کسب کرده است.

مراسم افتتاحیه ساختمان حوزه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) گزیک در هفته دفاع مقدس با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، امام جمعه شهر گزیک وعلمای اهل سنت بخش گزیک، خزیمه جانشین فرماندهی هنگ مرزی گزیک، جانی شهردار و محمد پرست بخشدار برگزار شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم غبارروبی گلزار شهدای گزیک و شهدای گمنام هنگ مرزی نیز انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها