خبرهای داغ:
رزمنده 8 سال دفاع مقدس گفت: امروز مهم ترین وظیفه ما انتقال ارزشها به نسلهای آینده است و ما باید بتوانیم این وظیفه خطیر را به خوبی انجام دهیم.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۲۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، علی اکبرباقری از جانبازان هشت سال دفاع مقدس جهت بازگویی خاطرات درجمع دانش آموزان وفرهنگیان آموزشگاه سمیه حضور یافتند.

وی در ابتدا ضمن بازگویی خاطرات رزمندگان 8 سال دفاع مقدس یاد و خاطره این عزیزان راگرامی داشت وافزود: ما هرچه داریم  و به هرجایی که رسیدیم از برکت خون این عزیزان است و توجه به خانواده های معظم شهدا وظیفه همه آحاد جامعه است.

 باقری اظهار داشت: همه ما مدیون این شهدا هستیم وامروز وظیفه ما خصوصا شما دانش آموزان انتقال ارزشهای شهدا به نسلهای آینده است و شمادانش آموزان باید با درس خواندن و حجاب اسلامی خود خاری بر چشم دشمنان اسلام باشید.

وی ابراز داشت: شما دانش آموزان باید شهدای دانش آموز را که الگوی تمام نمایی از شجاعت جوانان ایرانی است راالگوی خود قرار دهید زیرا شهدا کسانی بودند که دربرابردفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی خون خود را هدیه کردند وامروز وظیفه ماست که بازنده نگه داشتن یاد وخاطره آنها درمقابل هجمه دشمنان اسلام ایستادگی کنیم.


2001/پ20/
ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها