خسروی در گردهمایی سه هزار رزمنده شیعه و سنی دفاع مقدس:

شبکه های ماهواره ای شیعه و سنی نمای لندن نشین به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانند

یکی از یادگاران دفاع مقدس گفت: شبکه های ماهواره ای شیعه و سنی نمای لندن نشین به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمین اند و هیچ ارتباطی به مذهب شیعه و سنی نداشته و همگی جیره خوار استکبار جهانی هستند.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۱۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، خسروی در گردهمایی سه هزار رزمنده شیعه و سنی دفاع مقدس تربت جام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تسلیت عروج شهادت گونه جمعی کثیری از زائران خانه خدا افزود: امروز مشکل امت اسلامی وجود وهابیت خبیث ، آل سعود، آمریکا و اسرائیل است که پشت فاجعه خونین مکه و منا قرار دارند.

وی با تبریک دهه ولایت، امامت و بصیرت تصریح کرد: نظام ولایی که الان از آن بهره مند هستیم بزرگترین نعمت الهی است، که بر ما ارزانی شده است.

وی بصیرت افزایی را یکی از عوامل پایداری نظام دانست و اظهار داشت: دشمن به دنبال از بین بردن خاکریز های نظام است و همه بایستی به دنبال ارتقای سطح آگاهی و بصیرت افزایی خود باشند تا دستاوردهای اصلی انقلاب حفظ شود.

وی تاکید کرد: ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باید به نسل های بعدی منتقل شود .

خسروی با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمن خاطرنشان کرد: دشمن بیدار است و یکی از راه های نفوذ شبکه های ماهواره ای و اجتماعی است.

وی در ادامه گفت: شبکه های ماهواره ای شیعه و سنی نمای لندن نشین به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمین اند و هیچ ارتباطی به مذهب شیعه و سنی نداشته و همگی جیره خوار استکبار جهانی هستند.

وی خطاب به مردم شیعه و سنی تربت جام بیان داشت: دشمن از دورن خودمان علیه نظام یار گیری می کند و مهمترین امنیت و اقتدار کشور حفظ وحدت مسلمین است.


گفتنی است؛ درابتدای این محفل بصیرتی پس از اجرای سرود و مولودی خوانی به مناسبت دهه ولایت؛ رزمندگان اسلام با سردادن شعارهایی همچون الله اکبر خامنه ای رهبر، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخارماست، مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل ،مرگ بر آل سعود، بار دیگر با آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام بیعت نمودند و بر ادامه راه آنان تاکید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها