رئیس ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان گفت: پویانمایی «زائر شهید»نخستين پویانمایی ستاد کنگره شهدا استان سمنان است که از شبکه استانی و کشوری پخش خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۱۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین فریدون در همایش مجاهدان پایداری با حضور رزمندگان و ایثارگران شهرستان شاهرود در تالار شقایق هابا گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره سه هزار شهید استان و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم و شرکت کنندگان به خصوص خانواده شهدا اظهار کرد: ما در مجموعه ستاد کنگره سه هزار شهید برای سال 93 و 94  اجلاسیه شهدای شهرستانی را اجرا كرديم که با حمایت همه عزیزان و باشکوه و باعظمت برگزار شد.

وی بیان کرد: رونمایی از تمبر یادبود از شهدا شهرستان که کار شاخصی است برای همه سه هزار شهید سراسر استان کار بی نظیری است با همت عزیزان و مدیرعامل پست کشور و استان انجام داد و چاپ تمبر سه هزار شهید داشته باشیم.

رئیس ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان عنوان کرد: این تمبرها در شهرستان ها مختلف رونمایی می شود و به عنوان سند معتبر است و نقشه ای که آماده شده ماندگاری دارد در شهرستان و به خانواده های آنان تحویل می شود.


اگر از جنایات صدام بگذریم از جنایات آل سعود نخواهیم گذشت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: دفاع مقدس امسال ما با مصیبت فاجعه منا برگزار می شود ،مردم عزیز منتظر بودند به استقبال حاجیان بروند و استقبال کنند اما الان برنامه ریزی می کنند در گلزار شهدا پیکر جانباختگان دفن شود.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قندهاری افزود: جنایت بسیار بزرگی را آل سعود مرتکب شد، امام جمله ای دارند که ما اگر از جنایات صدام بگذریم از جنایات آل سعود نخواهیم گذشت، این جنایت اول آنها نبوده و فراوان داشته و خواهند داشت که امیدواریم عمرشان طولانی نباشد و این وهابیهای خبیث از صفحه روزگار محو شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به دو ،دوبیتی خاطر نشان کرد:یک زمان کوچه بنی هاشم، یک زمان بسته راههای مناست/ قتل مظلوم در شلوغی ها، راه بستن تخصص اینهاست/ راه در اختیار یک نفر است(آن شاهزاده خبیث مزور استکبار با خودرو برای رمی جمرات)، پسر شاه زاده حجاج/ مانعی نیست که کشته شود، عده زیادی از حجاج؛ اینگاه استکبار جهانی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها