برگزاری مسابقه کتابخوانی دختر شینا در استان

مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از اعلام فراخوان مسابقه کتاب خوانی دختر شینا در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مراکز فرهنگی و مؤسسات قرآنی این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۰۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کامل گلباغی با اعلام این خبر گفت:این مسابقه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و فرهنگ ایثار و شهادت در بین اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کتاب «دختر شینا» شامل خاطرات قدم خیر محمدی کنعان، به روایت بهناز ضرابی‌زاده از تولیدات انتشارات سوره مهر به شمار می‌رود و داستان زندگی همسر سردار شهید ستار ابراهیمی هژیر را روایت می‌کند.

مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان، اظهار داشت:دختر شینا کتابی است که از ۱۹ فصل تشکیل شده و از روایت کودکی قدم‌خیر آغاز می‌شود؛ از زمانی که نامش را به‌خاطر قدم خوشی که داشت «قدم خیر» گذاشتند تا زمانی‌که حماسه زندگی‌اش را در پشت جبهه‌ها رقم زد.

گلباغی با اشاره به اعلام فراخوان شرکت در این مسابقه در بین کانون های مساجد استان، خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه و تهیه کتاب موردنظر می‌توانند به فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و کتاب در سراسر کشور مراجعه کنند و یا با ارسال عدد 3 به سامانه پیامکی 100016 نسبت به تهیه این کتاب اقدام کنند.

ارسال نظرات