خبرهای داغ:
سردار شاهرخی گفت: صدام جنگ هایی را در جهان به راه انداخت تا کشور ایران را تضعیف کند ولی مردم در واپسین شرایط اعتقادات قلبی خود را در معرض نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۹۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج از قزوین ، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ظهر دوشنبه در همایش پاسداشت ارزش های سربازان امام خمینی(ره) که در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: در تمام کشورهای دنیا، مردم یک منطقه یا یک کشور برای رویدادهای بزرگ کشورشان هر سال بزرگداشت می گیرند در حالی که متاسفانه در داخل کشور ما برخی به این موضوع بی توجه هستند.

وی افزود: جنگ ایران یک حماسه محسوب می شود چرا که در آن دوران ما در موضع جنگ از کشور دفاع کرده و توانستیم در حال حاضر توانستیم به استقلال دست یابیم.

وی کوتاه کردن دست بیگانگان  از کشوررا مهمترین پیامد انقلاب اسلامی نامید و تصریح کرد:   پس از انقلاب اسلامی ایران ، صدام جنگ هایی را  در جهان به راه انداخت تا کشور ایران را تضعیف کند ولی مردم در واپسین شرایط اعتقادات قلبی خود را در معرض نمایش گذاشتند.

این مقام مسئول، جنگ امری اجتناب ناپذیر بود زیرا می توانست عزت ملی ایران را کمرنگ کند ولی با تلاش های غیور مردان ایران، انقلاب اسلامی همچون همیشه به پیروزی دست یافت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین، دفاع مقدس را حماسه ای فراموش نشدنی در تاریخ ایران دانست و گفت: امروز وظیفه ما این است که برای شهدا و ایثارگران ارزش قائل شویم تا نقش دفاع مقدس به آسانی به فراموشی سپرده نشود.

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها