خبرهای داغ:
مراسم یادواره شهدای بازار و گرامیداشت جانباختگان حادثه تأسف‌بار منا با حضور کسبه، بازاریان و بسیجیان اصناف و مسئولان در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۹۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم یادواره شهدای بازار و گرامیداشت جانباختگان حادثه تاسف بار منا با حضور کسبه، بازاریان و بسیجیان اصناف و مسئولان در قم برگزار می‌شود.

این مراسم چهارشنبه 8 مهرماه سال جاری و در ساعت 8 و 30 دقیقه به همت سازمان بسیج اصناف سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در مسجد ملاجعفر واقع در بازار قم برگزار می‌شود.

در ضمن در بیانیه ای که سازمان بسیج اصناف سپاه استان قم  در پی حادثه تأسف بار منا صادر کرده است، آمده است: بار دیگر بی کفایتی رژیم سعودی منجر به حادثه ای دلخراش در مراسم حج شد.

در این بیانیه اضافه شده است: این حادثه اثبات کرد که لقب خادم الحرمینی که سعودی ها بر خود نهاده اند، دروغی بیش نیست بلکه بهتر است آنها را خائنین به حرم و ضیوف الرحمان نامید .

سازمان بسیج اصناف استان قم در ادامه بیانیه خود آورده است: ضمن عرض تسلیت به حضرت بقیه الله (عج) و مقام معظم رهبری و خانواده  های داغدار از همه کشور های اسلامی می خواهیم تدبیری اتخاذ کنند که مدیریت حرمین شریفین و مراسم حج از رژیم بی کفایت و نا مشروع سعودی سلب شده و توسط نمایندگان کشورهای اسلامی اداره شود.

در پایان این بیانیه آمده است: اصناف و بازاریان ضمن همدردی با خانواده های جان باختگان، خود را عزادار این اتفاق تلخ دانسته و ضمن برپائی مراسم عزا در مساجد بازار، خواستار محاکمه تمام عوامل این حادثه هستند.


ارسال نظرات