خبرهای داغ:
فرمانده دانشكده امنيت دانشگاه امام حسين (ع):
فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین (ع) گفت: بسیجیان با تلاش و حرکت در مسیر ارزشهای انقلاب اسلامی و الگوگیری از شهدا به نشر فرهنگ شهادت در جامعه بپردازند .
کد خبر: ۸۵۷۵۱۶۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز، سردار سرتیپ دوم مهدی صباغ فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه پاسداری امام حسین (ع) درهمایش رزمندگان شهرستان البرز که با  پرشور بسیجیان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در مسجد رسول اکرم (ص ) شهرالوند برگزارشد اظهارداشت: امروز بسیجیان به عنوان میراث داران ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس طلایه داران پرچم انقلاب و ارزشهای شهادت وایثارگری هستند که وظیفه دارند با پیروی از فرامین و رهنمود های رهبر معظم انقلاب برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند .

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و مقاومت مردم توانست در مقابل بسیاری از توطئه‌ها ایستادگی کرده و نقشه های کشورهای غربی بر علیه جمهوری اسلامی را نقش بر آب سازد و پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس تیر آخری بر پیکره دنیای استکباری بود که در آن کشورهای غربی و بلوک شرق و غرب تمامی تلاش خود را برای نابودی انقلاب به کار گرفتند تا نظام را به فروپاشی بکشانند .

سردار صباغ افزود: بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس خالص ترین سربازان این نظام وانقلاب هستند که خالصانه برای این انقلاب جان خود را فدا کردند و با قلبی پراز ایمان و ارادتی ناب به امام راحل با عشق به ارزشهای اسلام و انقلاب راه ایثار و شهادت را انتخاب کردند .

سردارمهدی صباغ عنوان کرد: شهدا الگوی رشادت ، ایثار و ازخودگذشتگی و فداکاری و اخلاص در راه دفاع از ارزشهای اسلامی هستند که با تبعیت از فرامین امام خمینی (ره) و دفاع از میهن اسلامی حتی اجازه ندادند که وجبی از خاک ایران به دست دشمنان بعثی بیفتد .

وی در ادامه با اشاره به رشادت ها وصبوری خانواده های شهدا ، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس خاطر نشان کرد:  خانواده های جانبازان و خصوص مادران شهدا نماد صبر و ایستادگی در برابر کفر هستند که فرزندان خود و عزیزانشان را برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به جبهه ها فرستاده و هیچ چشمداشتی نداشتند و هنوز هم بسیاری از خانواده های شهدا چشم انتظار فرزندان خود هستند .

وی  در پایان گفت: ما امروز وظیفه داریم تا با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در مسیر شهدا قدم برداشته و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و جانبازان دفاع مقدس ، برای پایداری ارزشهای انقلاب تلاش نماییم .

 

3002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها